Mio Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Hei! Lurte på om noen kunne tipse meg om noen bra hånd kontroller til xbox, og hvor det er best/lurest å kjøpe disse fra?
raysv Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Controller S er super elkjøp er det greieste her til lands i hvertfall.
Deathie Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Både Controller S og den vanlige er bra begge to... Smak og behag egentlig.. Og hva man venner seg til
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Controller S. Har 2 av den. Ellers ser logitech sin god ut og. Har dog ikkje prøvd den.
PeeJay Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Selv om den tar litt tid å venne seg til, har jeg begynt å foretrekke den trådløse kontrolleren til Logitech. Den er riktignok litt tyngre enn tilsvarende kontroller med ledning, men det er en veldig deilig frihet å ha, særlig når man tar en 4-player fifakamp ellerno.
Deathie Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Selv om den tar litt tid å venne seg til, har jeg begynt å foretrekke den trådløse kontrolleren til Logitech. Synes den ser så sinnsykt klumpete og stor ut... er det "trigger" knapper bakpå sånn som de vanlige? Hvor langt i fra kan man være å spille med dem? Master D
PeeJay Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Synes den ser så sinnsykt klumpete og stor ut... er det "trigger" knapper bakpå sånn som de vanlige? Hvor langt i fra kan man være å spille med dem? Jada, det er triggere som vanlig. Hovedforskjellen er at den er litt tyngre, og at start/select er plassert "klokka ett og elleve" på kontrolleren. Den har faktisk såpass rekkevidde at du kan stå i en annen etasje hjemme - i stad trykket jeg videre da jeg stod på kjøkkenet.
Jon@s Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Bruker selv controller s, og syns den er meget bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå