Lyncs Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar (endret) Jeg har et galaxy f9 fe nettbrett som jeg kobler til pc-en med usb-kabel og kan åpne en fil fra nettbrettet til et redigeringsprogram på pc-en, men ikke omvendt, dvs. at jeg finner ikke pc-en når jeg skal importere en fil fra pc-en til nettbrettet. Hva er årsaken til det? Endret 7. februar av Lyncs
nebrewfoz Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar 9 hours ago, Lyncs said: Hva er årsaken til det? Kanskje fordi nettbrettet fremstår som en ekstern lagringsenhet (=disk) sett fra PC'en, mens det ikke er noen slik funksjonalitet den andre veien? Kan du i stedet eksportere filer fra PC'en til nettbrettet og få tak i filene på nettbrettet på den måten?
Lyncs Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar nebrewfoz skrev (1 time siden): Kanskje fordi nettbrettet fremstår som en ekstern lagringsenhet (=disk) sett fra PC'en, mens det ikke er noen slik funksjonalitet den andre veien? Kan du i stedet eksportere filer fra PC'en til nettbrettet og få tak i filene på nettbrettet på den måten? Jeg kan eksportere fra PC til nettbrettet men det blir litt mer tidkrevende enn om jeg kunne åpne fra en app på nettbrettet?
onkel_jon Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Du må dele mappe på PC-en og bruke app på tlf som støtter smb browsing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå