Kydland Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Hei....Er ganske ny med data , og jeg lurt på hva som forbdrer seg når du overklokke CPU`en?
Mekkeren Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) Hei....Er ganske ny med data , og jeg lurt på hva som forbdrer seg når du overklokke CPU`en? Ytelsen på prossesoren blir bedre. men Riskoen for og ødlegge den er der også. dessuten blir Cpu'en veldig varm ved overklokking så bedre vifte må/burde kjøpes. så ikke Data'n brenner opp, som en venn av meg har klart 2 ganger! Endret 16. januar 2004 av AMD_XP3000+
alex100 Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 så ikke Data'n brenner opp, som en venn av meg har klart 2 ganger! Det må jeg si er en god prestasjon av han kompisen din..
Mekkeren Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) så ikke Data'n brenner opp, som en venn av meg har klart 2 ganger! Det må jeg si er en god prestasjon av han kompisen din.. , ja tror han var litt "slomsette" når har valgte Cpu'vifte og i tilleg så plasserte han den i et rom, der der var MYE støv/støvete. og han "støvsugde" aldri Data'n og han har Foreløpig klart det 2 ganger. kansje det blir flere? . Neida tror ikke det. jeg har hjulpet han litt denne gangen. så han fikk seg en bedre vifte da, også har han satt den på et annet rom. Endret 16. januar 2004 av AMD_XP3000+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå