Gå til innhold

sony ericsson eksploderte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahah likte dette sitatet:

hailandske Pisal Tabjangs nye Sony Ericsson T100 eksloderte mens den sto til lading. Dermed kan Nokia ønske konkurrenten velkommen i pang-klubben.

 

edit: for det første så heter fyrn Tabjangs, heheheeh rimer på bang! og så for det andre at ladern tok fyr, virker som om det var ladern det var no galt med sikkert for høy spenning eller no!

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
i hubbabubba land er det ikke sikkert strømmen er så stabil att det gjør noe heller  :p

Unødvendig kommentar... :ermm:

 

Når det gjelder teknologi innen elektronikk er de fleste Øst-Asiatiske land langt lenger frem enn skandinavia, og da særlig Norge. Men men...

hehe, men han har jo rett, i mange land er strømmen ikke særlig stabil :)

strømmnettet i mange land i verden ser ut som gamle telefonstolper sammenlignet med norges strømnett.

 

norge har hi-tech strømnett faktisk :)

Lenke til kommentar

Hehe, joda, det var sikkert det som var poenget hans :) Jeg synes bare at sånne unødvendige "tilleggsuttalelser" som Hubbabubba Land er litt teit. Akkurat som om at land i det fjerne ikke er like seriøse land som de vi kjenner godt (kanskje pga manglende kunnskaper generelt?), altså de landene som har samme kultur som vårt eget og som vi kjenner godt gjennom media.

Lenke til kommentar

God kveld i støvo ..

 

Altså, dette med explosjoner på nokia telefoner og nå SE er helt sinnsykt.

Bare tenk på hvor mange millioner Nokia og SE telefoner det er solgt verden rundt, sannsynligheten for å at batteriet på din Nokia/SE exploderer på din telefon er like stor som om du skulle bli bitt av en hai i en telefonkiosk på Hardangervidda.

 

Som andre har påpekt her i denne threaden så har dette helt sikkert noe med strømnettet i landet der explosjonen skjedde.

 

Feks min T610 og kjerringen sin 6110 nektet og lade i det hele tatt midt på dagen når vi var en tur innom Thailand for ett par mnder siden.

Men ladet vi telefonen på natten var det ikke.no problem i det hele tatt.

Dette sikkert fordi strømnettet var overbelastet på dagen men ikke på natten siden strømforbruket er større på dagtid enn på kveldstid.

Visst folk bruker uorginale ladere etc som ikke tester kvaliteten på størmnettet før dem setter sin telefon på lading kan det skje uhell.

 

PS. ER nettopp kommet hjem fra en hard fylla så det er ikke sikkert denne posten makes sense at all, men jeg håper dere fortstår hva jeg mener

Endret av bergetun
Lenke til kommentar

Jeg må slenge meg på og kommentere dette med strømkvaliteten der ute i "Østen".. Var på Filippinene i Oktober med familien. Etter den lange reisen hadde vi alle brukt opp strømmen på våre telefoner. Da vi kom oss til et hotell skulle vi lade mobilene. Mamma sin Motorola V50(?) lagde en rekke "tzzzzt tszzzzzt"-lyder da vi koblet den til veggen. Og siden har ingen sett den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...