Gå til innhold

Bare 1 av 2 smart plugger virker.

Anbefalte innlegg

Jeg har installert et sett med to smarte plugger. 

Det går an å skru begge på men smart plugg 1 slår seg av igjen etter ca 5 sekunder.

Er den deffekt eller er det jeg som må fjlre noe mer? Jeg har prøvd å se om det er mulig å installere de hver for seg men det er ikke noe alternativ til det. 

Noen her som har vært borti det samme og fått det til å fungere?

Eller skal jeg klage på varen?

Jeg har ikke klaget enfs fordi jeg har regnet med at det er bruker feil fra min side men nå begynner jeg å lure 

Videoannonse
Annonse
toralfb skrev (18 minutter siden):

Noen slike smart plugger kan settes opp til å gi en impuls, være på noen sekunder, for å slå seg av igjen. 

Det kan forklare oppførselen. At det lyser rødt, hva seier manualen hva lyset betyr?

Ja kanskje det. Vet ikke om det går an å velge innstillinger for hver og en. Har kastet manualen men jeg kan finne den på nettet. Har prøve å trykke på begge for å justere tid og innstillinger på hver enkelt men virker som de er samkjørte og bsre kan stilles inn likt på appen. Veldig rart 

Er det Tapo? Jeg pleier å sky WiFi-dingser som pesten. En slik infrastruktur bærer veldig på at du har robust nettverksinfrastruktur hjemme og at tjenesteleverandøren din har det. Men for å svare på spørsmålet ditt så ville jeg sjekket om det kan være noe med routeren din.

Til fremtidig referanse så vil jeg sterkt anbefale å velge noe med Zigbee, Z-wave eller Matter. Bluetooth LE er også innafor, men oppfattes litt som en "oddball" løsning som ikke er støttet av f.eks. Futurehome.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...