Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

klikk linken "nvidias supportside" så finner du link til hotfixen nederst til venstre

Edit: Hotfixen "løste opp" tempen på 4090 kortet mitt også. Synes jeg hadde noen merkelige temperaturer i det siste🙂

Endret av lucky666
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutes ago, Nizzen said:

Trodde alle lastet ned drivere fra Guru3d.com  eller station-drivers.com :p

😇

laster alltid ned fra surenominerembeddediassureyoujustnvidiadriver.edu. Aldri temp under 90. 

Skrevet (endret)
Nizzen skrev (45 minutter siden):

Trodde alle lastet ned drivere fra Guru3d.com  eller station-drivers.com :p

😇

AfterBurner å Guru3d ja,  ingenting annet en Priser som har endret seg siden jeg tok en lengre pause merker jeg 😆. Skulle vente på at priser på skjermkort roet seg før jeg bygde meg ny PC (det var 20XX serien, så en stund siden nå), den planen fungerte ikke helt .. 

Endret av simalarion
Skrevet (endret)

Rimelig bra tilgang på dyerere modeller nå: 5 forskjellige typer på lager hos Komplett og flere hos Proshop fom. i dag.

Men når kommer det et nytt FE-drop? Fullstendig tørke der.

Endret av Adrgha
Skrevet

Jeg vet ikke med tidligere versjoner men denne gang er det vell mest av alt prisen som frister med FE versjonen (?), for av tester jeg har lest er ikke kjøleren spesielt effektiv, er vell faktisk en av de svakeste så vidt jeg har lest, men på den positive siden er det et Lite/Lett kort.

Skrevet (endret)

Det er først og fremst prisen som frister, ja. Under 27k er jo det nærmeste man kommer et varp i dag. I tillegg synes jeg ikke det gjør noe at det er fysisk lite. 

Nekter av prinsipp å betale mer enn 30k for et skjermkort, så får vi se hvor lenge jeg må vente før jeg får tak i noe jeg kan anse som akseptabel pris.

Endret av Adrgha
Skrevet (endret)

Ja, endte med at jeg kastet fornuft over bord å gav meg selv Jubeleums gaven jeg på forhånd hadde bestemt meg for å gi meg selv,  grensen da var 22 - 24 K så den gikk go rett til ****** 😅

Endret av simalarion
Skrevet

Synes 9070, både non-XT og XT er fortsatt langt over prisen de burde hatt mot Europa generelt. Men når krona er i dass, så har vi vel svaret. Noen som vet prisene i Sverige? Komplett.se har like høye priser ser jeg...

Skrevet
MrMidget skrev (Akkurat nå):

3 forskjellige 5090 FE drops i dag. 
Alle gangene prøvde jeg 1-5 sekunder etter drop, men feilmelding hver gang :)

Fikk du også Bad request meldingen?

Skrevet

Egentlig gir vel 9070XT mye for penga kontra 5070 og 9070 non xt, i mine øyne. Nå dabber prisen litt på 5070ti, så det vil antagelig 9070XT gjøre etterhvert også

Skrevet
josh skrev (15 minutter siden):

Fikk du også Bad request meldingen?

Samme her, men jeg tror det var 5080. Helt utrolig at dette skal skje hver jævla gang.

Skrevet
5 minutes ago, Adrgha said:

Samme her, men jeg tror det var 5080. Helt utrolig at dette skal skje hver jævla gang.

Proshop tillater kun botter å kjøpe

• Liker 1
Skrevet
ps5 skrev (5 minutter siden):

Proshop tillater kun botter å kjøpe

Jeg kjenner jeg begynner å bli - om ikke forbanna, så i hvert fall indignert. 🫠

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...