flekken Skrevet 17. oktober 2024 Skrevet 17. oktober 2024 Hei Skal ha meg ny Android smartklokke, som skal snakke med Samsung Galaxy z fold 5 Den mÃ¥ ha simkort og sende motta anrop og sms, nÃ¥r den ikke er tilkoblet. I tillegg mÃ¥ den svømmes med. Hadde tidligere en samsung galaxy watch 4, men det er et par Ã¥r siden. Er den fortsatt bra, eller er det kommet noen bedre? Pris ingen hindring, da jeg vil vurdere alle tips. Anyone ? Â
onkel_jon Skrevet 17. oktober 2024 Skrevet 17. oktober 2024 (endret) pixel watch 3 er nok den beste for android evt samsung sin galaxy watch 7. https://www.elkjop.no/brand/google/pixel/pixel-watch-3 https://www.tomsguide.com/wellness/smartwatches/google-pixel-watch-3-vs-samsung-galaxy-watch-7 Â Endret 17. oktober 2024 av onkel_jon
flekken Skrevet 17. oktober 2024 Forfatter Skrevet 17. oktober 2024 Xphylion skrev (28 minutter siden): Har du krav til batteritid? Nei. Egentlig ikke. Men bør kanskje vare en arbeidsdag.Â
flekken Skrevet 16. desember 2024 Forfatter Skrevet 16. desember 2024 Vil Galaxy Watch 4 Classic fungere fint med Samsung galaxy z fold 6. ??
Iki Skrevet 16. desember 2024 Skrevet 16. desember 2024 flekken skrev (3 timer siden): Vil Galaxy Watch 4 Classic fungere fint med Samsung galaxy z fold 6. ?? Ja, den vil fungere med Samsung sine telefoner.
flekken Skrevet 18. desember 2024 Forfatter Skrevet 18. desember 2024 Iki skrev (PÃ¥ 16.12.2024 den 6:46 AM): Ja, den vil fungere med Samsung sine telefoner. TakkÂ
iselinsolheim Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden jeg visste ikke at en smartklokke kan ha sim kort, jeg trodde at samtalefunksjonen bare var koblet via Bluetooth🤔
RookieNO Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden iselinsolheim skrev (34 minutter siden): jeg visste ikke at en smartklokke kan ha sim kort, jeg trodde at samtalefunksjonen bare var koblet via Bluetooth🤔 Hverken du, telefonen din eller smartklokka di skal drive med simkort i 2026. Alt nytt utstyr skal ha e-sim!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå