Gå til innhold

Red Alert 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det finnes koder til det, men hvem trenger da koder, på ett så bra spill, så må man jo spille å bli god, ikke jukse med koder

ett av de beste spillene

Skrevet (endret)

Alle unit'ene i c&c spillene er listet i en eller annen fil. Så man kan gå inn å endre på feks. pris, armor, etc.. på egen hånd. Husker ikke navnet, men finner du filer med lesbar tekst i, er det en god begynnelse. :)

-edit-

Skriveleif

Endret av Armalite66
Skrevet

Hehehe det har jeg gjort før, hadde for eksempel tesla coil på vanelige civilian eller at Conscript hadde apocalypse skudd :D

Husker ikke hva det greine het hakke spilt det på en stund..

Skrevet

Når jeg har latt minnet få virke litt, mener jeg de het noe sånn som game.dat, og man måtte laste ned disse filene, da de er komprimert i c&c filer, men laster man dem ned og legger den i spill mappen, så lastet spillet dem inn.

Skrevet

rules.ini hjelper nok bedre... Husker jeg laga mye rart der, alt fra totalt useriøse ting som pælma ting i alle himmelrettninger til litt mer seriøs "balansering". Gå på ei fanside og finn ei slik fil da jeg synes å huske at den ikke fulgte med ferdig i katalogen? Så kan du kose deg!

Men ikke juks så mye da, ødelegger spillopplevelsen mye.

Skrevet

Finnes ingen koder som du trykker inn. DU må som sagt endre programfilene.

Kvifor treng du det forresten? Det øydelegg heile moroa.

Skrevet

Det finnes en trainer til Red Alert 2. Den gir deg penger, har selv sett at den har blitt testa ut. Men vet ikke hvor han fikk tak i den, da jeg selv er mot trainer'e og cheats generelt

Men du finner den sikkert ved å google litt ;)

Blind Guardian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...