Gå til innhold

Marius Borg Høiby og vold

Gargantua

Anbefalte innlegg

Skrevet
Subara skrev (19 timer siden):

Vil stanse bok: Hør hele politiets bekymrings­samtale med Høiby

Politispanere så Marius Borg Høiby selge kokain på Karl Johan, ifølge en ny bok. Men Høibys advokater mener et skjult opptak viser at det ikke kan stemme.

Fra samme artikkel:

Sitat

Både Høiby og Oslo-politiet har avvist påstanden om kokainsalg.

Politiet har tidligere sagt til NRK at bekymringssamtalen med Høiby handlet om «hans bruk av narkotika og livsstil over tid».

– Vi ønsker å presisere at ut fra våre opplysninger, har tjenestepersoner observert at han har vært ruset, men ikke at han har solgt narkotika, skrev pressesjef Unni Grøndal i Oslo-politiet i en e-post til NRK 22. oktober.

Jeg synes dette er rotete! 🤯

Har politi-spanerne sett ham selge narkotika, eller har de ikke sett det?

Og, øhm, hvorfor skulle han stå på et gatehjørne å selge? Er det ikke enklere å selge til venner og bekjente inne i egen leilighet? Var han så desperat og økonomisk ute å kjøre, at han pushet dop på gatehjørner?! Det høres litt for utrolig ut for meg. Gutten mangler mye, men akkurat penger og dop virker det som det har vært god flyt med. Hvorfor da selge på gatehjørner? 🤷 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
qualbeen skrev (1 time siden):

Fra samme artikkel:

Jeg synes dette er rotete! 🤯

Har politi-spanerne sett ham selge narkotika, eller har de ikke sett det?

Og, øhm, hvorfor skulle han stå på et gatehjørne å selge? Er det ikke enklere å selge til venner og bekjente inne i egen leilighet? Var han så desperat og økonomisk ute å kjøre, at han pushet dop på gatehjørner?! Det høres litt for utrolig ut for meg. Gutten mangler mye, men akkurat penger og dop virker det som det har vært god flyt med. Hvorfor da selge på gatehjørner? 🤷 

Hørte bekymringssamtalen/skjult opptak. De er ordentlig bekymret og advarer han. Marius høres ikke ruset ut der i hvert fall. 

Vet ikke så mye om boken. Men at Marius skulle selge dop på Karl Johan høres lite troverdig ut, synes jeg( bare hvis han var helt ute å kjøre, da kan jo egentlig hva som helst skje…)

Endret av Subara
Skrevet
Subara skrev (6 minutter siden):

Hørte bekymringssamtalen/skjult opptak. De er ordentlig bekymret og advarer han. Marius høres ikke ruset ut der i hvert fall. 

Vet ikke så mye om boken. Men at Marius skulle selge dop på Karl Johan høres lite troverdig ut, synes jeg( bare hvis han var helt ute å kjøre, da kan jo egentlig hva som helst skje…)

Dette er bare enda en lekkasje av observasjoner og rykter. Hvem er det som lekker som en sil til presse og forfattere ?

Enten er det utro tjenere i politiet eller så er det noen som ønsker en offentlig gapestokk fordi de frykter at Høyby slipper unna.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Vokteren skrev (5 timer siden):

Dette er bare enda en lekkasje av observasjoner og rykter. Hvem er det som lekker som en sil til presse og forfattere ?

Enten er det utro tjenere i politiet eller så er det noen som ønsker en offentlig gapestokk fordi de frykter at Høyby slipper unna.

Men observasjon og rykter stemmer ikke overens. Det er jo uheldig, når man prøver å formidle et narrativ ...

Er det noen som ikke snakker helt sant? Politiet eller Se & Hør i så fall?🤷

Hvem står evnt bak ønsket om offentlig gapestokk? 

Endret av qualbeen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...