N-4K0 Skrevet fredag kl 22:25 Skrevet fredag kl 22:25 Ikke slede, men hest og vogn, en gang i Namsskogan Familiepark i Trones nord i Trøndelag Har du ridd på hest? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 01:00 Skrevet lørdag kl 01:00 Det har vi ikke Har du ridd på kamel/dromedar??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 13:17 Skrevet lørdag kl 13:17 Vi elsker snop.♥️♥️ Liker du potetgull??
N-4K0 Skrevet lørdag kl 17:46 Skrevet lørdag kl 17:46 Ikke like mye som før, smaken min har forandret seg, eller så har de gått over til sunnere stekeolje som har endret smaken noe, men jeg liker det fortsatt. Liker du Ferrero Rocher-sjokolade?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:50 Skrevet lørdag kl 17:50 Det er ikke favorittsjokoladen vår Liker du tortillachips??
N-4K0 Skrevet lørdag kl 18:23 Skrevet lørdag kl 18:23 Det går, men jeg syns smaken forsvinner for fort og gjør det "kjedelig". Bruker du noen gang sugerør til brus? (jeg har prøvd det, men opplevde at brusen lettere steg opp i sugerøret og gjorde det irriterende)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:05 Skrevet lørdag kl 19:05 Vi bruker aldri sugerør i brus, fordi vi synes også at det er irriterende. Synes du at isoporgnissing er en irriterende lyd??
N-4K0 Skrevet søndag kl 21:28 Skrevet søndag kl 21:28 På vindu eller lignende, overflater hvor det lager irriterende lyd, ellers ikke så veldig. Elsker du å kose med katter? 🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:30 Skrevet søndag kl 23:30 Det elsker vi.😻😻 Liker du å kose med hunder??🐶🐶
N-4K0 Skrevet mandag kl 21:57 Skrevet mandag kl 21:57 Det er kos 🥰 Liker du å pakke deg inn i pledd eller andre varme ting når det er kaldt? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:34 Skrevet mandag kl 23:34 Det synes vi at er skikkelig koselig.🥰🥰 Liker du å sitte foran en varm peis om høsten og vinteren??
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvis jeg fryser da, har ikke peis men bare varme i vann da har du dere vi oss prøvd al super scale https://superscale.ai/ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi vet ikke hva det er Har du spist snop nå??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det har vært kaldt her i Bergen i dag, men vi begynner å få mildere vær nå Snør det hos deg nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå