thomas81 Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 kjøpte en DD RBX, men y-leddet som følgte med var for 1/2", så den var for stor..... hvor kan jeg få kjøpt noe sånt i riktig størrelse? noen som vet? skulle og hatt noen "albuer" Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Netconnection har hvertfall y-ledd, men ikke albuer i 3/8" så vidt jeg kan se... Hva med den lokale rørlegger sjappa? Eller biltema eller lignende? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Her har de albuer og y-ledd. Da trenger du hakket under 1\2"ID som er 3\8"ID som jeg har linket til.. Endret 16. januar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 kjøpte en DD RBX, men y-leddet som følgte med var for 1/2", så den var for stor..... hvor kan jeg få kjøpt noe sånt i riktig størrelse? noen som vet? skulle og hatt noen "albuer" Slepp slangen ned i varmt vann så får du 3/8" slange innpå 1/2" nippel. Tess har mye rart, så slepp du 500 i porto/eks på microperplex Og ja albue. Du ser no meg ut som en albue der du set! Finner du en fjør/fjær/wathever som passer i slagen kan du sette det i svingen. Eller du kan bruke strips. Joda du setter hodet der hvor svingen er størst (innersvingen ja) og stammer til du skjemms Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 hehehe, bra innlegg Kvakksalveren... ja, å kjøpe fra microplex er uaktuelt... og netconnection.no blir bare ved ytter nød framover.... stikker på clasohlson og ser om de har nå..... hmmm, tess ligger jo rett nedi veien her, kansje jeg skal svinge innom de på veien? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Stikk innom Tess først.. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 clas ohlson hr ingenting av y ledd eller anna av dei dimensjonenedu trenger... tess har det d trenger har kjøpt Y ledd der før Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 clas ohlson hr ingenting av y ledd eller anna av dei dimensjonenedu trenger...tess har det d trenger har kjøpt Y ledd der før tess hadde ingenting av interesse, hadde noen store messingblokker (t-ledd).. Fikk kjøpt noen "bøyer" på clas'n Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Stikk innom Tess først.. Jeg var på tess å bestillte albuer i dag... Kostet 10kr stk for 10mm Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Stikk innom Tess først.. Jeg var på tess å bestillte albuer i dag... Kostet 10kr stk for 10mm var de i messing? merkelig, de hadde ikke noe å tilby meg hvilken by bor du i? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Stikk innom Tess først.. Jeg var på tess å bestillte albuer i dag... Kostet 10kr stk for 10mm var de i messing? merkelig, de hadde ikke noe å tilby meg hvilken by bor du i? De hadde kun messing på lager.. Jeg bestillte nylon albuer Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 her i trondheim har dei Y ledd Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) fikk til yleddet nå,,,, nå gjenstår bare albuene,,, har spurt hos noen rørleggere, men de hadde ingenting.... hmmm, hva var nummeret til Kurt? noen tips? Endret 16. januar 2004 av thomas81 Lenke til kommentar
oeb Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Tess i Tr.heim. her har værtfall y og t-ledd. Clas Ohlson har i kobber/messing for rørbruk.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 så slepp du 500 i porto/eks på microperplex så slepp du 500 i porto/eks på microperplex uhm.. har aldri vert borti at portoen er så dyr... porto fra microplex er 150,- stik innomm Tess,Clas Olson,Biltema kansje de har noe Y ledd men hva ska du bruke det til? Lenke til kommentar
LL Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) uhm.. har aldri vert borti at portoen er så dyr... porto fra microplex er 150,- Det var sikkert ikke bokstavelig ment vet du? 150,- er i hvert fall 100,- for mye. Mircoplex bør skaffe seg mulighet for kort så fort som mulig. Angående y-ledd eller albue-ledd og lignende? Hva er produktnummeret til slike på Clas. Har aldri funnet slikt. Endret 18. januar 2004 av LL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå