Gå til innhold

Mp3 spiller,hd basert,line-out, *hvem?*


Anbefalte innlegg

Produkt info ipod auto kit
The Auto Kit connects your iPod device to your car's power source and speaker system, and includes an exclusive Belkin cable that charges your iPod from your car's cigarette lighter. The Auto Kit also provides an adjustable amplifier and 3.5mm audio-out jack that lets you play your iPod through your car stereo or other audio equipment while in the car.

 

Nå er ikke jeg helt stødig når det gjelder forsterkere og sånne ting men dette er vell en bra ting er det ikke? :roll:

Så grei ut den ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Nå er ikke jeg helt stødig når det gjelder forsterkere og sånne ting men dette er vell en bra ting er det ikke?"

 

 

Er vel en bra ting ja! Sånn jeg forstår det er det der en kombinert lader og line-out...? :dontgetit: Eller?

 

Hvis det er er så betyr vel det at den vil fungere bra, vil det ikke :yes:

 

Da seiler det opp en kandidat, eller noen som vil blande inn noen andre konkurenter?

 

-d-

Lenke til kommentar
"Nå er ikke jeg helt stødig når det gjelder forsterkere og sånne ting men dette er vell en bra ting er det ikke?"

 

 

Er vel en bra ting ja! Sånn jeg forstår det er det der en kombinert lader og line-out...? :dontgetit: Eller?

 

Hvis det er er så betyr vel det at den vil fungere bra, vil det ikke :yes:

 

Da seiler det opp en kandidat, eller noen som vil blande inn noen andre konkurenter?

 

-d-

Da vil den lade opp samtidig ja..

 

Kan jo nevne iRiver, men den koster flesk..

Lenke til kommentar
Er på jakt etter en mp3 spiller.

 

Ønskelig:

 

- Liten

- Bra opplyst display

- Brukervennlig

- Line-out

- >20 Gb

- Gjerne FireWire

 

Holdt lenge en knapp på Creative Nomad Jukebox Zen Xtra 60 GB, helt til det viste seg (etter hva jeg kan forstå) at denne ikke har en egen line-out. Kommer til å bruke spilleren også på anlegget i stua og i bilen, da har vanlig hodetelefon utgangen tendens til å bli svak. Lagringskapasitet på +20Gb er også ønskelig.

 

Håper på innspill, da jeg er tom for ideer etter å egentlig ha bestemt meg. :)

 

Mvh

Dekata

men er du helt sikker på at det blir _SÅ_ mye lavere med headset utgangen på Jukebox Zen Xtra?

 

(jeg skal ihvertfall kjøpe meg Xtra neste måned...)

Lenke til kommentar
"men er du helt sikker på at det blir _SÅ_ mye lavere med headset utgangen på Jukebox Zen Xtra?"

 

 

Nei jeg er jo ikke det! Har ikke prøvd den, men mitt generelle inntrykk av diverse spillere er at det nettopp blir en litt "mono" lyd..

 

Derfor hører jeg jo med de vise før innkjøp :yes:

 

-d-

Lenke til kommentar
"men er du helt sikker på at det blir _SÅ_ mye lavere med headset utgangen på Jukebox Zen Xtra?"

 

 

Nei jeg er jo ikke det! Har ikke prøvd den, men mitt generelle inntrykk av diverse spillere er at det nettopp blir en litt "mono" lyd..

 

Derfor hører jeg jo med de vise før innkjøp :yes:

 

-d-

Ja, men du kan jo teste den i en butikk først isåfall, ikke det at jeg vet hvem butikk som har den inne som ikke er en web-butikk...

Lenke til kommentar

ALTSÅ!.. :)

hehe.. iRiver er nevnt én gang, ser jeg.. Kjøpte en på 10 GB for en snau mnd siden, (ja, den ER dyr ;) ) men fyflate, SNAKKER funksjonalitet!.. :D

Studielån, ja?? Må nok over 4000,- for en på 20BG nå, men de har akkurat lansert en på 40GB tror jeg, så den prisen detter nok snart skal du se.. :)

 

Lyden : KNALLBRA! (BÅDE headphones OG optisk/line out)

Med koss-"propper" har jeg skjelden høyere enn 20 (går

til 40!) :) og Lineout fungerer så godt som noen

annen "stasjonær CD-spiller!

"Porter" : 1stk optisk/line in, 1stk optisk/line out, 1stk

headphones/remote, 1stk DC, 1stk usb2.0

Features : Radio og innebygget mic (slettikkeværst), med

opptaksfunksjon for både analog/line/optisk

 

Har du cash, anbefaler jeg (selvfølgelig).. :D

Lenke til kommentar
"hehe.. iRiver er nevnt én gang, ser jeg.. Kjøpte en på 10 GB for en snau mnd siden, (ja, den ER dyr ;) ) men fyflate, SNAKKER funksjonalitet!.. :D

Studielån, ja?? Må nok over 4000,- for en på 20BG nå, men de har akkurat lansert en på 40GB tror jeg, så den prisen detter nok snart skal du se.. :)"

 

Se her ja, hva vi manglet: Et alternativ :yes:

 

20 gb koster vel i overkant av 4000 ja, vet ikke når nevnte 40gb kommer? Jeg klarte ikke finne noen forhandler i alle fall..

 

-d-

Lenke til kommentar

Jadda! Var det ikke litt å velge imellom du ville ha, sa du?? :)

Tviler på at du blir skuffa hvis du velger iRiver, men det kommer jo seff helt an på prisen, og hvor lenge du orker å vente, da!.. ;)

 

Forresten: Eneste downside jeg kan komme på hittil er at det foreløpig ikke finnes noen lader for BIL å oppdrive, men den "ER PÅ VEI", sier meldinger fra firmaet.. :)

PLUSS at den kan være litt vrien å "finne fram i" hvis man ikke navngir sanger på en noenlunde grei måte.. Greit å katalogisere litt, men etter det går ting som hakka møkk i grisebingen!.. :)

Lenke til kommentar
"Forresten: Eneste downside jeg kan komme på hittil er at det foreløpig ikke finnes noen lader for BIL å oppdrive, men den "ER PÅ VEI", sier meldinger fra firmaet.. :)

PLUSS at den kan være litt vrien å "finne fram i" hvis man ikke navngir sanger på en noenlunde grei måte.. Greit å katalogisere litt, men etter det går ting som hakka møkk i grisebingen!.. :)"

 

Hmm... Mulighet for god avspilling i bil er en viktig faktor her da jeg tilbringer en del tid i den. Men det kommer jo så... Man kan vente litt hvis man venter på noe godt ;)

 

Det å finne frem skal vel gå greit, det er vel vanlig mappe system?Drag-and-drop prinsipp? Tenkte på å få den opprinnelige mappe strukturen på harddisken over på spilleren?

 

Må vurdere flest mulig spillere før man bestemmer seg, så forslag mottas med takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm... Mulighet for god avspilling i bil er en viktig faktor her da jeg tilbringer en del tid i den.

 

Hehe.. Jadda, den spiller BRA hvorsomhelst, den!.. Men, klart, hvis du sitter MER enn 16timer i bilen i strekk (JA, 16t!:) ), UTEN muligheter for en liten ladings, er nok sjansen stor for at den sier takkforseg.. ;)

 

Det å finne frem skal vel gå greit, det er vel vanlig mappe system?Drag-and-drop prinsipp?

 

Jodda, er helt vanlig datakatalog-prinsipp, men hvis du ABSOLUTT må høre på en sang/artist/sjanger/album som feks. begynner på "K" må du bla deg igjennom alle bokstavene før/etter, men absolutt til å leve med når "shuffle" finnes!.. :D (og når spilleren bare er fylt med KNALLSANGER!!) :)

Lenke til kommentar
minst 10 gb med go-sanger?

Gi meg lista

 

Ja, SEFF!! Er jo JEG som har fyllt den!.. ;) hehe..

Eller forresten.. Ikke FULLT 10 GB, holder igjen litt til filoverføring/kopiering mellom PC'er da.. Veeeeeeeeldig greit, det også.. :)

 

Men det var prisen, ja.. 10GB-versjonen har ligget stabilt på 3700,- på komplett i snart et par mnd nå, mener jeg.. Så kan nok ikke være lenge til en liten dropp.. Og når den 40GB'eren kommer så har de vel ikkenoe valg.. :D Men kan jo forresten få den litt billigere noen andre steder!..

 

Edit: 40GB: http://hardware.no/art.php?artikkelid=4723

Endret av Beetlebum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...