Gå til innhold

Mp3 spiller,hd basert,line-out, *hvem?*


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en mp3 spiller.

 

Ønskelig:

 

- Liten

- Bra opplyst display

- Brukervennlig

- Line-out

- >20 Gb

- Gjerne FireWire

 

Holdt lenge en knapp på Creative Nomad Jukebox Zen Xtra 60 GB, helt til det viste seg (etter hva jeg kan forstå) at denne ikke har en egen line-out. Kommer til å bruke spilleren også på anlegget i stua og i bilen, da har vanlig hodetelefon utgangen tendens til å bli svak. Lagringskapasitet på +20Gb er også ønskelig.

 

Håper på innspill, da jeg er tom for ideer etter å egentlig ha bestemt meg. :)

 

Mvh

Dekata

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, da er iPod lansert som en mulighet!

 

Lydkvaliteten på denne, noen som har testet den i bilen eller mot forsterkeren i stua på litt høyt volum?

 

Eget feste i bilen hadde bare vært knall! Leita litt på sidene(ipodlounge.com) men det nærmeste jeg kom var bil lader.. :no:

 

Trenger fler alternativer!

 

 

-D-

Lenke til kommentar

Du kan se her om noe faller i smak. Lyden syntes jeg er helt grei, men vil du ha det høyere (er en sperre på et visste antall dB)så finnes det et program som "booster" lyden.

 

Edit: Før det kommer noen og henger deg, det heter ikke hvem mp3spiller. Det heter hvilken ;)

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar
"Du kan se her om noe faller i smak"

 

 

 

Har sett dem ja, og dem er vel og bra til sitt formål!

 

Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner?

For å svar på spørsmålet ditt.. Ja, jeg har prøvd den i bil, men da gikk det rett fra hodetelefon utgangen, da ble lyden litt tam. Mono aktig.

Lenke til kommentar
"Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner?

Så lenge du ikke bruker sånne som jeg kaller for "pappskiver", så er det mer enn brukbar lyd! "

 

 

Med vanlige hodetelefoner mener jeg da: To stk små pappskiver som festes på hver sin side av hodet, som du så fint beskriver :D

 

Det jeg lurte på var om noen hadde prøvd lyden ut på fks et vanlig annlegg med forsterker med noen høytalere fks.

 

Noen?

Lenke til kommentar
"Du kan se her om noe faller i smak"

 

 

 

Har sett dem ja, og dem er vel og bra til sitt formål!

 

Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner?

For å svar på spørsmålet ditt.. Ja, jeg har prøvd den i bil, men da gikk det rett fra hodetelefon utgangen, da ble lyden litt tam. Mono aktig.

Hmm.. stilte du inn på equ?

Lenke til kommentar
"Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner?

Så lenge du ikke bruker sånne som jeg kaller for "pappskiver", så er det mer enn brukbar lyd!

 

 

Med vanlige hodetelefoner mener jeg da: To stk små pappskiver som festes på hver sin side av hodet, som du så fint beskriver :D

 

Det jeg lurte på var om noen hadde prøvd lyden ut på fks et vanlig annlegg med forsterker med noen høytalere fks.

 

Noen?

 

Kjenner en som testa iPoden på 800W annlegg.. Han sa at det spilte no jæ****!! :thumbs:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
"For å svar på spørsmålet ditt.. Ja, jeg har prøvd den i bil, men da gikk det rett fra hodetelefon utgangen, da ble lyden litt tam. Mono aktig."

 

 

Takk for svar på mitt spørsmål :yes:

 

Det er nettopp det jeg ikke er ute etter, den mono-lignende lyden. Som oftest får man best lyd ved egen line-out. Noe som var tilleggsutstyr på denne spilleren ette rhva jeg har forstått. Litt tungvint å dra med dockingen ut i bilen. Eller hva :wow:

 

-d-

Lenke til kommentar
"Du kan se her om noe faller i smak"

 

 

 

Har sett dem ja, og dem er vel og bra til sitt formål!

 

Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner?

For å svar på spørsmålet ditt.. Ja, jeg har prøvd den i bil, men da gikk det rett fra hodetelefon utgangen, da ble lyden litt tam. Mono aktig.

Hmm.. stilte du inn på equ?

Nå er det en stund siden da, men jeg tror jeg prøvde litt. Det hjalp ikke akkurat noe særlig. Kan forøvrig fortelle at jeg i den siste uken har brukt en vanlig pc høytaler koblet til ipoden. Denne har det vært bra med lyd i(snakker om en _gammel_ compaq høytaler), bassen funket bra.

Lenke til kommentar

Produkt info ipod auto kit

The Auto Kit connects your iPod device to your car's power source and speaker system, and includes an exclusive Belkin cable that charges your iPod from your car's cigarette lighter. The Auto Kit also provides an adjustable amplifier and 3.5mm audio-out jack that lets you play your iPod through your car stereo or other audio equipment while in the car.

 

Nå er ikke jeg helt stødig når det gjelder forsterkere og sånne ting men dette er vell en bra ting er det ikke? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...