Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beroligende samletråd: hva er det dating eksperter og Black Pillere tar feil om dating i dag?


Gjest 25432...44f

Anbefalte innlegg

Gjest 25432...44f

Dette kan forhåpentligvis bli en beroligende tråd for visse menn som begir seg ut på dating nå

I denne tråden vil jeg at dere skal fortelle hva dere mener dating guruer,
incels og Black Pillere tar feil om dagens dating og hva kvinner vil ha.
Ja for kanskje det ikke er så fælt og håpløst som desse skal få det til å høre!
Eksempler du hører ofte er: kvinner går bare for de topp 10% av mennene.
De er 100% diktert av biologi. Menn må ha høy status, økonomi etc.
Når du dater skal du si og gjøre dette og ikke dette osv osv.

Hva mener du desse folkene tar feil om?
Sett i gang

Anonymous poster hash: 25432...44f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 25432...44f skrev (16 timer siden):

Hva mener du desse folkene tar feil om?

Det er et gigantisk spørsmål.

Men for å oppsummere det så er kvinner fler-dimensjonale individer, akkurat som deg selv. Det er vanskelig for meg å anerkjenne disse teoriene når jeg overhode ikke passer inn i den boksen som skal være de underliggende motivasjonene til menn. redpill-bevegelsen er veldig preget av lav sosial intelligens, som både er årsak til at de blir "tapere" og til at de ikke forstår kompleksiteten til individer sin motivasjon.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg har alt snakket om dating og kvinner vs. menn så langt opp i halsen at jeg vil aldri røre en mann igjen. 

Slapp av, jeg er glad i menn og glad for at dere eksisterer, men lysten min på dating, intimitet og alt det der er helt borte. Det er like fjernt som det å bli mangemillionær. Har ikke noe å si hva jeg mener sikkert, men jeg mener at menn ofte tar feil i pisspreiket sitt om hvordan kvinner går etter 10% mennene osv. Men det kan jeg jo ikke si, for det er jo ikke sant i følge enkelte, så da er man kommet like langt. 

Orker ikke rett og slett. Blir irritabel bare av å lese om eller høre om temaet, og unngår det jo, men tråden poppa opp her så kan jo like godt å få ut litt vrede her. 

Lenke til kommentar

Kvinner går bare for top 10%.. tja det stemmer kanskje i dating appene generelt? Selskapene som tjener penger på dette vil jo at folk skal bruke penger så de er jo egentlig ikke tjent med at folk finner hverandre.

Regner med at algoritmene pusher de top 10% profilene til både menn og kvinner slik at folk skal bli fristet til å kjøpe de ekstra produktene for å "forbedre" sjansene sine.

Virkeligheten er jo ikke en app da og hvis kvinner bare skulle gått for 10% så burde det vel være et mye større antall single folk.

Så hvis man sliter med å få kontakt der burde man finne andre arenaer.

Hva man bør si og ikke si på date varierer vel fra person til person..

Lenke til kommentar
Edkose skrev (6 timer siden):

Kvinner går bare for top 10%.. tja det stemmer kanskje i dating appene generelt?

Vil ikke si det heller. Greia med dating apper er at det handler mye mer om presentasjon og eksekvering når du blir dømt ila. 5 sekunder.

Å forklare hvorfor man ikke har suksess på Tinder er en håndfull nok til sin egen tråd, men det er ikke fordi kvinnene jager etter himbo hunks.

Lenke til kommentar
Gjest 25432...44f
Stripete skrev (På 29.4.2024 den 5:14 PM):

Jeg har alt snakket om dating og kvinner vs. menn så langt opp i halsen at jeg vil aldri røre en mann igjen. 

Slapp av, jeg er glad i menn og glad for at dere eksisterer, men lysten min på dating, intimitet og alt det der er helt borte. Det er like fjernt som det å bli mangemillionær. Har ikke noe å si hva jeg mener sikkert, men jeg mener at menn ofte tar feil i pisspreiket sitt om hvordan kvinner går etter 10% mennene osv. Men det kan jeg jo ikke si, for det er jo ikke sant i følge enkelte, så da er man kommet like langt. 

Orker ikke rett og slett. Blir irritabel bare av å lese om eller høre om temaet, og unngår det jo, men tråden poppa opp her så kan jo like godt å få ut litt vrede her. 

Du får heller gå en annen plass om intensjonen din bare er å elte ut med negativitet

Anonymous poster hash: 25432...44f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...