Gå til innhold

Vi skal Brekke ryggen på gjengene....


Anbefalte innlegg

Bing123 skrev (1 minutt siden):

Språket er fullt av metaforer, betyr vel ca det samme, bare at politikere er opptatt av å finne på nye fraser så det høres ut som de skal gjøre noe ;)
Om de klarer det på kort sikt med massivt politiarbeid? kanskje. På lang sikt handler det om å løse det sosiale problemet, alle som havner i slike gjenger er utenfor på ett eller annet vis.

Hehe, de liker å virke innovative. Det blir litt rart når de egentlig sier det motsatte av det de mener pga manglende forståelse for uttrykkene de bruker. Men så er det også kanskje med vilje for å gi et annet inntrykk enn det som er realiteten, de fleste politikere har jo erfaring med det. 

Ja, vi kan håpe. Desverre er jeg vant med at de har mange store ord og at det skorter litt på oppfølgingen... Men jeg gjør som ellers i livet, forberedt på det værste og håper på det beste 😁

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fulgt gjengvolden blant unge jenter i Kristiansand for eksempel. Det virker åpenbart for meg at, selv om barn er under den kriminelle lavalder, så må det finnes en eller annen form for reaksjon som hindrer 

A) at unge med store atferdsvansker ødelegger eget liv ved å drepe eller skade andre

B) at tilfeldige mennesker utsettes for grov vold av mindreårige som allerede har  vist et voldspotensiale

Endret av Tussi
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...