Gå til innhold

Den store fisetråden 😀


Anbefalte innlegg

Inspector skrev (På 5.5.2024 den 21.22):

Husker en gang i min ungdom med ny kjæreste og telttur i den norske fjellheimen med nyinnkjøpt «twin-sovepose»
Etter god mat, drikke og en romantisk «hyrdestund», tok vi kvelden. Gassmaske var ikke en del av turutstyret og iflg kjæresten feis jeg så jævlig surt i søvne at hun ble tvunget til å evakuere fra felles sovepose og fjelltelt.
Problemet ute var truende mørke, vind, regn og muligens elg.
Valget mellom pest eller kolera var lett og hun returnerte derfor inn i teltet etter kort tid.

Dette var en fin måte å bli kjent på……

Haha, det er forresten regnet som sunt å kjenne lukten av andres fis

https://www.thesun.co.uk/fabulous/4779755/could-sniffing-your-partners-farts-be-good-for-you-research-finds-the-smell-of-flatulence-could-ward-off-disease/

 

Endret av Tussi
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Historien dateres til begynnelsen av 2000-tallet og jeg som andre måtte være med på skoleleir og turen gikk til Fagerhøy Fjellskole og på den eiendommen hadde vi en iglo og jeg var nok litt tykkere enn jeg er idag (var nok det) til middagen fikk vi servert fiskepannetter og sviskekompost til dessert fiskepannetter ble vel litt i beste laget derpå var det tid for å besøke igloen læreren gikk først inn sammen med 2 andre elever etter ca 20 minutter sier læreren at det er nok og vi bør gå ut jeg får beskjed om å krabbe ut først på vei ut blir jeg sittende fast med overkroppen på utsiden og bakparten på innsiden med 3 personer bak meg og mens jeg prøvde og komme meg ut så slapp jeg noen fjerner og kjente at noen banket/hamret på rumpa mi og det må ha luktet mørkt var det sikkert i igloen også :lol: det ble mange bemerkninger og mange husker det sikkert etter 20 år hadde vært artig om en av de der inne kom med ideen om en fyrstikk 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Historien dateres til begynnelsen av 2000-tallet og jeg som andre måtte være med på skoleleir og turen gikk til Fagerhøy Fjellskole og på den eiendommen hadde vi en iglo og jeg var nok litt tykkere enn jeg er idag (var nok det) til middagen fikk vi servert fiskepannetter og sviskekompost til dessert fiskepannetter ble vel litt i beste laget derpå var det tid for å besøke igloen læreren gikk først inn sammen med 2 andre elever etter ca 20 minutter sier læreren at det er nok og vi bør gå ut jeg får beskjed om å krabbe ut først på vei ut blir jeg sittende fast med overkroppen på utsiden og bakparten på innsiden med 3 personer bak meg og mens jeg prøvde og komme meg ut så slapp jeg noen fjerner og kjente at noen banket/hamret på rumpa mi og det må ha luktet mørkt var det sikkert i igloen også :lol: det ble mange bemerkninger og mange husker det sikkert etter 20 år hadde vært artig om en av de der inne kom med ideen om en fyrstikk 😀

Hahahaha, fantastisk!:D :D:D :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Min aldrende mor var ikke «skuddredd».
På hennes daglige gåturer var høylytt fjerting helt vanlig, uavhengig om det var inne i prøverommet eller på bussen. Av og til resulterte det i noe mer enn bare luft.
Pinlig for ledsagere, men en «menneskerett» hun hadde fått godkjent av fastlegen sin…..

Endret av Inspector
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (13 timer siden):

Kan tenke meg sølvreven er godt fist ut :D 

Passasjerer i biler hovedsaklig kjørt av eieren alene, kan ikke være fintfølende for odører.

Utstrakt bruk av Wunderbaum burde få alarmklokkene til å kime og få passasjerene til å holde pusten.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Inspector skrev (6 timer siden):

Passasjerer i biler hovedsaklig kjørt av eieren alene, kan ikke være fintfølende for odører.

Utstrakt bruk av Wunderbaum burde få alarmklokkene til å kime og få passasjerene til å holde pusten.

Det minner meg om, jeg skulle med bussen til en nærlliggende by for en stund tilbake. Ca 45 min tur. Og jeg måtte drite. I forkant av drit kommer gjerne en god del fis hvis man ikke akkurat kan drite der man er. Litt ufattelig at det ikke er toalettter på disse bussene, men men. 

Jeg slapp to hørbare fiser på bussen, prøvde å late som ingenting og så rett foran meg.  Aner ikke om noen så på meg eller ikke...

Lenke til kommentar
Tussi skrev (1 time siden):

Jeg slapp to hørbare fiser på bussen, prøvde å late som ingenting og så rett foran meg.  Aner ikke om noen så på meg eller ikke...

Det gjelder å ikke avsløre seg selv fordi:

«Den som fisen først er var, den er fisens rette far. Og den som sagde disse ord, den er fisens rette mor»

Endret av Inspector
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (1 time siden):

Det minner meg om, jeg skulle med bussen til en nærlliggende by for en stund tilbake. Ca 45 min tur. Og jeg måtte drite. I forkant av drit kommer gjerne en god del fis hvis man ikke akkurat kan drite der man er. Litt ufattelig at det ikke er toalettter på disse bussene, men men. 

Jeg slapp to hørbare fiser på bussen, prøvde å late som ingenting og så rett foran meg.  Aner ikke om noen så på meg eller ikke...

Har du hørt om svensken som spurte nordmannen etter noe voldsomt spetakkel fra sidesetet på bussen:
«Va det ni som fes ? og nordmannen svarte litt flau, nei det var jeg alene»

Lenke til kommentar
Inspector skrev (Akkurat nå):

Har du hørt om svensken som spurte nordmannen etter noe voldsomt spetakkel fra sidesetet på bussen:
«Va det ni som fes ? og nordmannen svarte litt flau, nei det var jeg alene»

Hahaha ja ikke sant?

Jeg ble forresten kasta ut av klassen en gang, av læreren, i 4 klasse. gjett hvorfor ?

Lenke til kommentar
Tussi skrev (7 minutter siden):

Hahaha ja ikke sant?

Jeg ble forresten kasta ut av klassen en gang, av læreren, i 4 klasse. gjett hvorfor ?

Minner meg om en episode i min egen studietid hvor luften i lokalet ble så illeluktende at forelesningen måtte avbrytes for å lufte. Den store gåten ble hvem som var synderen.
Alle skyldte på alle, men jeg minnes at jeg hadde noen fordøyelsesproblemer på den tiden….

Lenke til kommentar
Inspector skrev (1 minutt siden):

Minner meg om en episode i min egen studietid hvor luften i lokalet ble så illeluktende at forelesningen måtte avbrytes for å lufte. Den store gåten ble hvem som var synderen.
Alle skyldte på alle, men jeg minnes at jeg hadde noen fordøyelsesproblemer på den tiden….

 :D:D :D:D :D  Du vet nok selv at det var deg ja :D 

Lenke til kommentar
Inspector skrev (På 24.4.2024 den 8:04 AM):

Hva med luft i skjeden under/etter samleie ? Er det OT ?

Det kan i hvert fall skape mange pussige, morsomme eller pinlige episoder, avhengig av hvor godt man kjenner partneren….

Hva med tåfis ?.  Er det OT ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...