Gå til innhold

Giftering på budsjett


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Håper jeg finner noen som er i samme situasjon som meg selv. Skal gifte meg neste år, men det er JEG som skal kjøpe giftering (etter eget ønske). Vet at dette går mot trenden, men synes det er greit å være annerledes. Har ikke så stort budsjett, og lurer derfor på om noen av dere har noen anbefalinger til hvor mye jeg bør bruke på giftering?

Alle forslag mottas med takk 🙂

 

Siria

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korleis skal me vite kor mykje du vil bruke på giftering? Du må først bestemme deg for eit prisområde, ev. om det er nokre typar som er uaktuelle.

Gå til ein gullsmed og sjå på utvalet. Dei har ulike metall til ulike prisar. Skal det vere gull så er gult gull billegare enn kvitt. Vil du endå lengre ned i pris er sølv eit alternativ.

Finn du noko som passar så ligg det diverse ute på Finn.no. Dei billegaste i sølv til under 1000 kroner.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Siria skrev (57 minutter siden):

synes det er greit å være annerledes

Gratulerer!!

Hva er annerledes? Fatter ikke den?

Husk at denne investeringen er noe som varer hele livet ditt og partners. Derfor bør du bruke hodet litt. Jeg vil ABSOLUTT anbefale en enkel glatt gull-ring. Hvorfor? Pris (bør ikke bety mye, du skal jo bruke den døgnet rundt de neste 50-70 årene) Glatt? Mønster sliter du jo ut etterhvert. (Egen erfaring) Min og konas hadde mønstret kant, men nå er de ganske glatte begge to. 🙂 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...