Gå til innhold

Erstatning for Samsung 85" QN95C


Anbefalte innlegg

Min Samsung 85" QN95C har dessverre tatt natta for godt, bekreftet av verksted og tven er nå sendt i retur til Samsung. Neste steg er at jeg skal få et erstatningsprodukt fra Power, hvilket vil si ny tv. 

Ser at Power ikke har denne tven på lager (selv om en butikk i Vestby har en, uten at jeg tror det hjelper meg). Så hva vil dere anbefale at jeg gjør da? 

1. Vente i evigheter på at Power skal få inn samme tv?
2. Gå for en annen tv (samme størrelse) - i så fall hvilken?
3. Be om penger tilbake og så bestille samme tv (eller en annen) fra en annen butikk (ser at feks Komplett og Elkjøp har samme tv på lager)?
4. Noe annet lurt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

85" OLED er en god del dyrere, så pris er eneste grunn til at det ble QLED. Og den størrelsen passer perfekt på veggen her.

Skal høre med Power om hva de kan tilby når jeg får de opplysningene jeg trenger fra Samsung. Men mistenker at det er option 3 fra originalpost som blir utfallet...

Lenke til kommentar

Fikk RMA fra Samsung i går, og tok med denne til nærmeste Powerbutikk. Etter litt om og men så fikk de reservert den eneste tven som Power hadde i landet (den i Vestby, ref førstepost), og tven kommer til meg på onsdag. Så da har det forhåpentligvis løst seg!  🙂

Lenke til kommentar

Var egentlig innstilt på å be om penger tilbake og så bestille fra Komplett, men har vanskelig for å se for meg at de kunne levert noe kjappere. 

Total tid blir da én måned uten tven, riktignok delvis pga påskeferien. Hadde heldigvis en gammel tv liggende, hvis ikke så hadde jeg krevd låneprodukt i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...