Gå til innhold

EA avkrefter rykter om kansellert Dead Space 2-nyversjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig synd. Etter å ha spilt remaken håpet jeg virkelig på en nyversjon av oppfølgeren. Husker dette som min favoritt i serien. Når det er sagt synes jeg ikke det er overraskende at remaken solgte dårlig. Det blir for grådig å ta 8-900 kr for et 12t langt single player-spill i disse dager. Tror det hadde solgt mye bedre om de hadde slått av noen lapper ved lansering.
Lenke til kommentar

Helt enig med Bananababb. Likte originale Dead Space 1 når jeg spilte det, men Dead Space 2 med mere varierte fiender og varierte omgivelser endte opp med å være min favoritt som jeg gikk gjennom 4-5 gang. Digger Dead Space 1 remaken. Har ikke spilt originalen på mange år, men har sedd sammenligninger å vil si at det er mange gode forbedringer som er gjordt. Hadde virkelig likt å fådd en remake av Dead Space 2. Hadde uten tvil vært ett dag 1 kjøp for min del.

Husker at Dead Space 2 originalt kom med multiplayer. Noe som for min del aldri ble spilt. Mulig noen her husker online pass? Det var noe som bransjen prøvde seg på for å kontre mot bruktspillmarkedet. Det fulgte med en kode du måtte trykke inn for å kunne spille titler som kom rundt 2011-2012 på nett. Dead Space 2 var en av de. Husker jeg trykket inn online pass på kontoen min bare for å slippe å se popupen hver gang jeg slo på spillet XD.

Syns uansett at multiplayer er noe de kunne ha droppet i en Dead Space 2 remake, men likevel at spillet kunne hadd dlcn til Dead Space 2 bygget inn. Syns prisen på steam var relativt grei ved lansering, 599kr for standard og 699kr for deluxe hvor du fikk ekstra drakter å ha på. Kjøpte Deluxe utgaven for å støtte spillet maks. Ser dog at det er 899kr på PS5 for Standard Edition og 999 for Deluxe så er enig at prisen der er altfor mye.

Lenke til kommentar

Virkelig synd: Remake'en av det første spillet har jeg ikke en gang vurdert å kjøpe. Synes det er grovt å ta full pris for en remake, og da jeg spurte en person en gang om forskjellene fra originalen så fikk jeg ikke en gang noe svar. Vet jo ikke hvorfor, men...

Men de to første Dead Space-spillene er blant favorittene mine. En stund siden jeg spillte de sist, men synes fortsatt grafikken er bra (nok). Og historien, monstrene, lydeffekter, hvor skumle de er å spille med mer er utrolig bra!

På samme måte som de to første er blant favorittene mine, så er det tredje med allt dårligere blant de største skuffelsene mine 🤔

Men jeg skulle likevel VELDIG gjerne sett hva som kunne kommet ut av en oppfølger med tanke på hvor bra de to første spillene var 😄❣️

Endret av Gjest MKII
Lenke til kommentar
Gjest MKII skrev (På 13.4.2024 den 5:26 PM):

Virkelig synd: Remake'en av det første spillet har jeg ikke en gang vurdert å kjøpe. Synes det er grovt å ta full pris for en remake, og da jeg spurte en person en gang om forskjellene fra originalen så fikk jeg ikke en gang noe svar. Vet jo ikke hvorfor, men...

Men de to første Dead Space-spillene er blant favorittene mine. En stund siden jeg spillte de sist, men synes fortsatt grafikken er bra (nok). Og historien, monstrene, lydeffekter, hvor skumle de er å spille med mer er utrolig bra!

På samme måte som de to første er blant favorittene mine, så er det tredje med allt dårligere blant de største skuffelsene mine 🤔

Men jeg skulle likevel VELDIG gjerne sett hva som kunne kommet ut av en oppfølger med tanke på hvor bra de to første spillene var 😄❣️

bare å abbonere en mnd for 100kr eller hva det er, worth!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...