Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kan noen sjekke denne siden ? Skjønner ikke hvorfor i hillvette de rutene i i midten ikke kan plassere seg under hverandre.

Vet noen av dere det ?

Håper på mange gode svar :D

PS: Takk til Arve87 for den nydelige banneren som det er han som har lagd :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Valider siden din først, så kanskje den ser bra ut i opera også. (regner med at banneret skulle være like bredt som resten (noe det ikke er))

237 **** feil! :omg:

Endret av PT
Skrevet (endret)

Hmm... Så på siden i IE også, og den er knust der også. Regner med at den ikke skal se slik ut?

EDIT: Rammene i midten?

Endret av PT
Skrevet (endret)

nei .. den banneren skulle jo vært litt lengre da, men lurer på hvordan man får til det og hvordan man får de rutene i midten til å komme under hverandre

Noen som vet ?

Endret av Nicklas
Skrevet

Hvilke ruter er det du snakker om? Kan du gi meg et lite screenshot med en fin rød ring rundt problemet?

Uansett så tror jeg at feilen muligens løses hvis du fikser de 237 feilene dine ;)

Skrevet

de feilene ... de gidder jeg bare ikke ordnde på ... men det er de 3 rutene i midten av siden... du hadde et screenshot, sånn som det var der vil jeg ha det bare at det er flere under hverandre.

Skrevet

Heaheahea ... UTROLIG ! jeg hadde glemt å publisere siden, ikke rart dere ikke så noen ruter. Men forhåpentligvis vil dere se det nå.

Håper på mange seriøse svar

Lol :blush:

Skrevet (endret)

Når har jeg rettet koden din (validert html 4.0), gjort den mer oversiktlig (har aldri sett så fæl og ekkel kode ever!). Har også ordnet på "rutene" dine.

Last ned html her

EDIT: Du bør også være ****** så fornøyd nå, for dette var virkelig på linje med å vaske dassen etter en fyllefest!

Ja, jeg har lite å gjøre på.

Endret av PT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...