Spillredaksjonen Skrevet 4. april 2024 Skrevet 4. april 2024 KOTOR-nyversjonen «lever i beste velgående» Saber fortsetter arbeidet. Les hele saken på Gamer.no» 1
Kelo Skrevet 4. april 2024 Skrevet 4. april 2024 Det beste Star Wars-spillet jeg har spilt. Spillet har fortsatt "brukbart" grafikk, synes jeg. Ikke vondt å se på iallfall, men jeg takker ikke nei til bedre grafikk
Donkey Kong Skrevet 4. april 2024 Skrevet 4. april 2024 Gode nyheter. There is light at the end of the saber tunnel. 1 1
herzeleid Skrevet 4. april 2024 Skrevet 4. april 2024 Et spill jeg lenge har hatt lyst til å spille gjennom men som rett og slett ble for "gammeldags" til at jeg kom meg skikkelig inn i det. Gleder meg til en nyversjon! 1 1
[email protected] Skrevet 4. april 2024 Skrevet 4. april 2024 Jeg må ha dette, kotor 1 er min beste rpg opplevelse av alle spill 1 1
[email protected] Skrevet 4. april 2024 Skrevet 4. april 2024 herzeleid skrev: Et spill jeg lenge har hatt lyst til å spille gjennom men som rett og slett ble for "gammeldags" til at jeg kom meg skikkelig inn i det. Gleder meg til en nyversjon! Huff, det er sååååå bra. Prøv igjen 1 1
LampeLars94 Skrevet 5. april 2024 Skrevet 5. april 2024 Er nok spillet som troner på toppen for meg. Fantastisk opplevelse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå