Spillredaksjonen Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april KOTOR-nyversjonen «lever i beste velgående» Saber fortsetter arbeidet. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Det beste Star Wars-spillet jeg har spilt. Spillet har fortsatt "brukbart" grafikk, synes jeg. Ikke vondt å se på iallfall, men jeg takker ikke nei til bedre grafikk Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Gode nyheter. There is light at the end of the saber tunnel. 1 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Et spill jeg lenge har hatt lyst til å spille gjennom men som rett og slett ble for "gammeldags" til at jeg kom meg skikkelig inn i det. Gleder meg til en nyversjon! 1 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Jeg må ha dette, kotor 1 er min beste rpg opplevelse av alle spill 1 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april herzeleid skrev: Et spill jeg lenge har hatt lyst til å spille gjennom men som rett og slett ble for "gammeldags" til at jeg kom meg skikkelig inn i det. Gleder meg til en nyversjon! Huff, det er sååååå bra. Prøv igjen 1 1 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Er nok spillet som troner på toppen for meg. Fantastisk opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå