Gå til innhold

Cassidy Tvillingene sin Potetgull og Snackstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Jeg liker vanlig salt chips ogaå, men jeg føler at i hvertfall KiMs og Maarud sine har lett for å inneholde en del brente flak, så jeg foretrekker å kjøpe Coops Xtra eller Rema 1000s Prima salt chips, selv om begge faktisk lages av Maarud.

Men salt chips foretrekker jeg som regel dip til, som her går i lettrømme med kvernet Roasted Garlic & Pepper.

Kryddkvarn Roasted Garlic & Pepper - Coop

Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en digg dipp, selv om vi liker salsadipp bedre enn rømmedipp.😋😋🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Det var synd at du fikk vondt i munnen av den, Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig digg vi.😋😋🥰🥰

Jeg fikk ikke vondt i munnen av den 😊 Og det pleier jeg som regel å få av potetgull fordi de oftest er altfor salte og for mye krydder. Så det var et godt kjøp. Men nå får jeg uren hud og kviser i en ukes tid da...:ph34r:

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk ikke vondt i munnen av den 😊 Og det pleier jeg som regel å få av potetgull fordi de oftest er altfor salte og for mye krydder. Så det var et godt kjøp. Men nå får jeg uren hud og kviser i en ukes tid da...:ph34r:

Cassidy Tvillingene synes at det er kjipt at du skal få det, for potetgull er jo så digg.😊😊

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er kjipt at du skal få det, for potetgull er jo så digg.😊😊

Jeg er ikke så glad i potetgull, så det gjør meg ikke så mye. Jeg er mer sjokoholiker-typen 😁 Hmm, kanskje jeg skal starte en sjokolade og søtsak-tråd 🤔😋

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke så glad i potetgull, så det gjør meg ikke så mye. Jeg er mer sjokoholiker-typen 😁 Hmm, kanskje jeg skal starte en sjokolade og søtsak-tråd 🤔😋

Cassidy Tvillingene hadde tenkt å starte en sjokolade og snop tråd, men vi lar deg få lov til å starte den.🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene hadde tenkt å starte en sjokolade og snop tråd, men vi lar deg få lov til å starte den.🥰🥰

Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 Ja da skal jeg bruke helgen til å tenke ut noe lurt 😁👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...