Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars (endret) Her er en tråd fra om potetgull fra Cassidy Tvillingene. Her skal man poste bilde av potetgull og snacks som vi liker, og vil anbefale til andre. Vi begynner, her er vårt favorittpotetgull akkurat nå.🟡🟡😊😊 Endret 9. april av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Dette er den chipsen jeg liker, for jeg får ikke så vondt i munnen av den som jeg gjør med vanlig potetgull og alt krydderet. Men jeg får bare uren hud av å spise chips så det gjør jeg veldig sjeldent, kanskje 2-3 ganger i året 😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Dette er den chipsen jeg liker, for jeg får ikke så vondt i munnen av den som jeg gjør med vanlig potetgull og alt krydderet. Men jeg får bare uren hud av å spise chips så det gjør jeg veldig sjeldent, kanskje 2-3 ganger i året 😁 Cassidy Tvillingene synes at den der er ganske god vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er ganske god vi.👨🦰👩🦰👍👍 Det syns jeg også 😅😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Her er en tråd fra om potetgull fra Cassidy Tvillingene. Her skal man poste bilde av potetgullet som man liker best akkurat nå. Vi begynner, her er vårt favorittpotetgull akkurat nå.🟡🟡😊😊 Dere skal ikke bare lage det til en chips OG brus tråd da? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Det syns jeg også 😅😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Dere skal ikke bare lage det til en chips OG brus tråd da? Cassidy Tvillingene får heller starte vår egen brustråd senere.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april N-4K0 skrev (2 timer siden): Dette er min: Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig digg.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april (endret) N-4K0 skrev (4 timer siden): Dette er min: Det er en deilig klassiker 🤩 Endret 9. april av Trippelure 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (3 timer siden): Det er en deilig klassiker 🤩 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Spist litt av den potetgull der orker ikke mat nå som er min favoritt da 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (8 minutter siden): Spist litt av den potetgull der orker ikke mat nå som er min favoritt da 👍 Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig digg potetgull.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Kult navnebytte 😎 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april Cassidy Tvillingene skal kose oss med denne chipsen i helgen.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Må skrive litt her… kjøpt 3 sånne poser til helga da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (4 timer siden): Må skrive litt her… kjøpt 3 sånne poser til helga da Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig god.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Spist i dag litt bacon gull da 👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Jeg liker vanlig salt chips ogaå, men jeg føler at i hvertfall KiMs og Maarud sine har lett for å inneholde en del brente flak, så jeg foretrekker å kjøpe Coops Xtra eller Rema 1000s Prima salt chips, selv om begge faktisk lages av Maarud. Men salt chips foretrekker jeg som regel dip til, som her går i lettrømme med kvernet Roasted Garlic & Pepper. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå