Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 30


Anbefalte innlegg

Screenshot_20240329-192903_Facebook.thumb.jpg.624dff2b389c5d11d422ca7ed64d1371.jpg

 

Big 30!

Endelig premler league igjen etter å ha sett norsk landslagfotball gjøre hver en av oss litt gråere i toppen. Hele anglofile supportere gleder sykt til Haaland-Ødegaard duellen på søndag. Alt annet blir nesten overflødig å ta stilling til. La oss heller prise oss heldige for at landslagpausen er over for denne sesongen! ✌😍

 

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagner skrev (2 minutter siden):

Usikker på reglene der, men det er da en dommer på banen.

Ja, dommeren velger å la West Ham ta frisparket. 

Vondt å få en hånd i fjeset, så klart, men er dette en alvorlig hodeskade som spillet må stoppes for? Personlig synes jeg det er ålreit at man prioriterer flyt og gir West Ham fordelen. 

Endret av VifteKopp
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (5 minutter siden):

Ja, dommeren velger å la spillet gå videre. 

Vondt å få en hånd i fjeset, så klart, men er dette en alvorlig hodeskade som må stoppes? Personlig synes jeg det er ålreit at man prioriterer flyt og gir West Ham fordelen. 

Ved hodeskade så skal jo spillet stoppes? Litt av poenget er jo at man ikke vet om det er alvorlig eller ikke. Jeg liker også flyt i spillet, men når det ligger spillere nede syns jeg ikke noe om å la spillet gå.

Nå som jeg ser reprisene så er det enda merkeligere for det ser ut som dommer egentlig er på vei til å gå rett over ballen og bort til spilleren som ligger nede, men når west ham plutselig starter spillet så lar han bare spillet gå.

Endret av Dagner
Lenke til kommentar
Dagner skrev (3 minutter siden):

Ved hodeskade så skal jo spillet stoppes? Litt av poenget er jo at man ikke vet om det er alvorlig eller ikke. Jeg liker også flyt i spillet, men når det ligger spillere nede syns jeg ikke noe om å la spillet gå.

Jo, min posisjon er nok i strid med de nye reglene. 

Jeg er nok av den gamle skolen som prioriterer spill over skade, sett litt for mange som spekulerer i å ha det vondt for å dra ned tempo og hindre overganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...