Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2025 Forfatter Skrevet 29. november 2025 Vi innrømmer at vi koste oss på cafe i dag.☕☕😋😋 1
Sviskepott Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Hyggelig at dere gjorde det, men må innrømme at cafè går jeg ikke på med mindre jeg har pistol i ryggen. 🧐
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Forfatter Skrevet 12. januar Vi innrømmer at vi gleder oss til våren. 1
Skjelvgråt Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar 1 hour ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi innrømmer at vi gleder oss til våren. Innrømmer at det gjør jeg også. Er vel fisking dere ser fram til?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Forfatter Skrevet 12. januar Skjelvgråt skrev (3 timer siden): Innrømmer at det gjør jeg også. Er vel fisking dere ser fram til? Ikke bare det, vi gleder oss til fisking så klart. Men våren er favorittårstiden vår.
Sviskepott Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Innrømmer at det å få vaskeklær ut til tørk på snor er en av godene ved vår og sommer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar Vi innrømmer at vi er helt enige med deg der @Sviskepott
Sviskepott Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Ha ennå ikke hatt det, men så fort de melder en hel dag med sol, så skal jeg ha ut noe på snora. Ikke sikkert at det blir tørt, men det blir litt tørt og får en nydelig og frisk lukt og den sprer seg på tørkestativet innendørs og tøyet er antagelig tørt på no time. Jeg ser frem til det.
Sviskepott Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar P.s. Jeg forstår ikke at det er ti år siden Alan Rickman dro videre. Hvor i alle dager har jeg vært i alle disse årene?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar Vi innrømmer at vi håper at snøen og isen skal regne bort snart. 1
Sviskepott Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Jeg drikker et lite glass julebrus uten sukker, selv om den har blitt litt dau i futten. Har luftet på soverommet og fikset senga litt, så i natt blir det godt å få snorket i ren seng.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Forfatter Skrevet 16. januar Vi innrømmer at vi er snopesyke nå.😋😋
Sviskepott Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Jeg er veldig glad i forskjellig musikk til bruk i forskjellige stemninger, eller om jeg vil endre mitt humør i en bedre (eller verre) retning. Wuff!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Forfatter Skrevet 17. januar Vi innrømmer at vi nesten bare hører på The Beatles nå for tiden.♥️♥️♥️♥️
Sviskepott Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Jeg innrømmer at jeg har litt trøbbel med å like spansktalende filmer/serier; jeg finner språket aggressivt og slitsomt.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Forfatter Skrevet 18. januar Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg innrømmer at jeg har litt trøbbel med å like spansktalende filmer/serier; jeg finner språket aggressivt og slitsomt. Vi innrømmer at vi elsker både italiensktalende, spansktalende og portugisisktalende filmer/serier for vi synes at det er tre nydelige språk.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Jeg innrømmer at jeg syns at språk som er forholdsvis like, som spansk/portugisisk, svensk/dansk/norsk etc. like godt kunne blitt slått sammen til ett språk. F.eks. Skandinavia kunne hatt ett felles språk basert på svensk, dansk og norsk istedet for tre egne med så store likheter.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Forfatter Skrevet 22. januar N-4K0 skrev (44 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg syns at språk som er forholdsvis like, som spansk/portugisisk, svensk/dansk/norsk etc. like godt kunne blitt slått sammen til ett språk. F.eks. Skandinavia kunne hatt ett felles språk basert på svensk, dansk og norsk istedet for tre egne med så store likheter. Vi har hørt at portugisisk ligner på spansk med noen ord og på italiensk med noen ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå