Gå til innhold

Dagens Innrømmelse!!

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi innrømmer at vi gleder oss til våren.:thumbs::thumbs:

Innrømmer at det gjør jeg også. Er vel fisking dere ser fram til? 

Skrevet

Ha ennå ikke hatt det, men så fort de melder en hel dag med sol, så skal jeg ha ut noe på snora. 
Ikke sikkert at det blir tørt, men det blir litt tørt og får en nydelig og frisk lukt og den sprer seg
på tørkestativet innendørs og tøyet er antagelig tørt på no time. :D  Jeg ser frem til det. 

Skrevet

Jeg drikker et lite glass julebrus uten sukker, selv om den har blitt litt dau i futten. :) 

Har luftet på soverommet og fikset senga litt, så i natt blir det godt å få snorket i ren seng. 

Skrevet

Jeg er veldig glad i forskjellig musikk til bruk i forskjellige stemninger, eller om jeg vil endre mitt humør
i en bedre (eller verre) retning. Wuff! :D 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg syns at språk som er forholdsvis like, som spansk/portugisisk, svensk/dansk/norsk etc. like godt kunne blitt slått sammen til ett språk. F.eks. Skandinavia kunne hatt ett felles språk basert på svensk, dansk og norsk istedet for tre egne med så store likheter.

Skrevet
N-4K0 skrev (44 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg syns at språk som er forholdsvis like, som spansk/portugisisk, svensk/dansk/norsk etc. like godt kunne blitt slått sammen til ett språk. F.eks. Skandinavia kunne hatt ett felles språk basert på svensk, dansk og norsk istedet for tre egne med så store likheter.

Vi har hørt at portugisisk ligner på spansk med noen ord og på italiensk med noen ord.:yes::yes:

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...