Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min innrømmelse, er at jeg ble mistenksom på de to nye medlemmene mine i sammfunnet mitt på Discord for og være hakkere eller scamere. De ga ikke lyd fra seg heller, ekstra mistenksomt. 🤔🤔 Jeg hev dem begge hue og ræva ut av sammfunnet mitt.

Pga jeg ble mistenksom er at jeg opplevde noe rart på pc'en min som jeg ikke likte på samme dag jeg ble mistenksom. Derfor gjorde jeg det jeg gjorde. Det skjedde for noen par uker siden. Jeg informerte dem begge så klart om hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. :yes::yes:

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på data/internett irritasjonen, det er ekstra ille når det skjer på jobben, selv om det heldigvis er ganske sjelden da 😅 men veldig kjipt når det skjer. Når jeg f.eks. er midt inne i å journalføre en litt krevende sak og så blææææ😵 en gang endte jeg opp med å journalføre samme sak 6 ganger 😵(gikk såklart fint å fjerne da😅)

Lenke til kommentar

Melder meg gjerne inn i den store gjengen som banner over datasystemer som enten ikke fungerer eller som er fulle av svindel.
Når mesteparten av arbeidstiden går med til brannslukking, diskusjoner med support og virusbekjempelse, er samfunnet i ferd med å gå av hengslene.

Lenke til kommentar
Inspector skrev (Akkurat nå):

Melder meg gjerne inn i den store gjengen som banner over datasystemer som enten ikke fungerer eller som er fulle av svindel.
Når mesteparten av arbeidstiden går med til brannslukking, diskusjoner med support og virusbekjempelse, er samfunnet i ferd med å gå av hengslene.

Høres ikke bra ut :( jeg er heldig sånn, vi har et veldig bra IT team på jobben min og god sikkerhet (skulle bare mangle, jobber i det offentlige) men vi har og hatt masse dataproblemer :( håper tingene bedrer seg for deg :) 

Lenke til kommentar

Dagens innrømmelse fra meg, jeg er medlem på www.gaysir.no. Hvis dere nye her inne lurer på om jeg er homo eller bifil, da tar dere faktisk feil. :yes: Jeg er der pga jeg likter og klæ meg i dameklær,... 👗👠💄 ...og at jeg er panfili. Med andre ord, jeg bryr meg ikke om hva kvinnen har mellombeinan. ⚧️⚧️🙃🙃

250px-Pansexuality_Pride_Flag_svg.png.f6da131fca4c82dad3ab2efe6cd822ce.png

2000px-Transgender_Pride_flag_svg.thumb.png.f1f217117a8f093d034fa0e40bb49160.png

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene innrømmer at det ikke blir noe puslespillmaraton på oss denne påsken, siden vi ikke har fått tid til å kjøpe nye puslespill før påske.👨‍🦰👩‍🦰

Så dumt da 😟😔😓😥😭

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden):

Cassidy Tvillingene innrømmer at det ikke blir noe puslespillmaraton på oss denne påsken, siden vi ikke har fått tid til å kjøpe nye puslespill før påske.👨‍🦰👩‍🦰

Da syns jeg dere skal pusle noen av de gamle dere har 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...