Gå til innhold

Hvordan få studiepoeng raskest mulig?


Anbefalte innlegg

Hvordan kan man raskest mulig få tatt studiepoeng? Trenger 20 ekstra for å kunne ta studiet jeg ønsker til høsten.
Har ikke generell studiekompetanse, noe som sikkert utelukker ganske mye.

Bør jo være noe med fleksibel oppstart, og enten mappevurdering eller eksamen når man selv ønsker. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Spørs kva du legg i raskt.

Uansett så trur eg nok du er for seint ute med tanke på haustsemesteret. For å avlegge eksamen no om våren så var vel oppmeldingsfristen i februrar. Eksamenane i sommar er berre tilgjengelege som konteeksamen.

Når det gjeld korleis det er lettast å ta 20 studiepoeng med kortast mogleg lesetid så kjem det heilt ann på kva du har av forkunnskapar og interesse. Sjølv ville eg kanskje sett på studiepoeng innan f.eks. historie ettersom ein der kan flyte relativt greit på ting som ein kan om historie frå før.

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (44 minutter siden):

Spørs kva du legg i raskt.

Uansett så trur eg nok du er for seint ute med tanke på haustsemesteret. For å avlegge eksamen no om våren så var vel oppmeldingsfristen i februrar. Eksamenane i sommar er berre tilgjengelege som konteeksamen.

Når det gjeld korleis det er lettast å ta 20 studiepoeng med kortast mogleg lesetid så kjem det heilt ann på kva du har av forkunnskapar og interesse. Sjølv ville eg kanskje sett på studiepoeng innan f.eks. historie ettersom ein der kan flyte relativt greit på ting som ein kan om historie frå før.

Det finnes nettstudier som ikke har oppmeldingsfrist før til slutten av semesteret, og deler ut studiepoeng. Et av de er nevnte Fuglekjennskap. 

Endret av Komplett ubrukelig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...