Gå til innhold

Hva anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som du får 3650 for 1995, så må jo det være den beste mobilen til den prisen!

Du får jo utrolig mye mobil for pengene!

 

For rundt 3000kr må jo t610 være best, blir spenende å se om t630 klarer å følge opp..

 

Og fra ca 4000kr så har du jo sx1 og 6600, og snrt sendo x. Liker 6600 mye bedre enn Sx1, men jeg har bare prøvd sx1 en kort stund..

Lenke til kommentar
ja, må nok være beste mobil til den prisen.

 

tror nok t630 klarer å følge opp. kommer til å ligge på samme pris som t610 når den kom ut.

liker sx1 bedre og bedre.. hvorfor liker du ikke sx1 jorn?!?

Fordi jeg har store problemer med tastaturett... Har bare prøvd den en kort stund som sagt, og derfor var tastaturett ganske plagsomt,, Men med litt tilvenning så kommer det seg vel.

Lenke til kommentar
ja, må nok være beste mobil til den prisen.

 

tror nok t630 klarer å følge opp. kommer til å ligge på samme pris som t610 når den kom ut.

liker sx1 bedre og bedre.. hvorfor liker du ikke sx1 jorn?!?

Fordi jeg har store problemer med tastaturett... Har bare prøvd den en kort stund som sagt, og derfor var tastaturett ganske plagsomt,, Men med litt tilvenning så kommer det seg vel.

ok, ja, det er en tilvenning. har prøvd den en gang og hadde litt problemer med tastaturet.

 

men, sx2 har jo vanlig tastatur.

litt offtopic, kommer sx2 til norge?

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha mye funksjoner til en meget lav pris og ikke trenger innebygget kamera og det beste displayet så kan jeg anbefale Siemens S55 !Har den selv og er genial! Har alt som en telefon trenger! Noe jeg liker er å skrive inn avtaler o.l. i Outlook og overføre disse til siemensen med datakabelen/IR ! :yes:

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Vis det er Sx2 på de bildene fra mobile-review så tror jeg ikke du skal stole på de, mener det var noen som skrev enpost om at det var noen i club-siemens forumet som hadde laget bilder av en sx1 med "vanlig" tasteoppsett.

Så først hadde det hvert kjekt å fått bekreftet at det kommer en sx2, men ville jo tro at vis det først kom en sx2, så kommer den til Norge også.

 

.

Lenke til kommentar
men, sx2 har jo vanlig tastatur.

litt offtopic, kommer sx2 til norge?

 

 

 

Det var en to fra norge på club-siemens forumet som hadde laga bilder av "SX2" i photoshop, og så hadde visst mobile-review funnet bildet og trodd at det kom en ny mobil:PP Det kommer ingen SX2 enda hvertfall..

Lenke til kommentar

Über: SE p900

proff: nokia 6600

billig proff: t610/3650/s55

Ungdom billig:nokia 3200/3650

Ungdom mellom:SE t610/z600

ungdom dyr:samsung e700

Moteløven:LG g7100

mobil med qwerty:6820/6810

spillofonen: n-gage eller symbian tlf. som gjør samme biten

Besta-fonen: 3510(i)

ultra billig:siemens a60

ønsker du windows; en av qtek mobilene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...