Gå til innhold

Lerum Saft - Fyllt på mer vann og gitt høyere pris


Anbefalte innlegg

Jeg pleier å drikke Lerum sin Husholdningssaft uten tilsatt sukker (Blå etikett)

La merke til når jeg kjøpte den nå at de hadde endret til større flaske. Så når jeg kom hjem at merkingen på fronten var endret fra 97% til 80%. Størrelsen for den store var gått opp fra 1,35 liter til 1,5 liter.

Det er en ørliten endring på prosentvis av de forskjellige fruktene osv, men i bunn og grunn så har de nok kun lagt til mer vann i flasken, og satt opp prisen en del. Har ikke testet smaken ennå, men når jeg blandet for å sette i kjøleskapet, så ble skummet hvitere mye tidligere enn før, noe som tyder på mer vann i den fra før.

Virker som de prøver å gjøre som andre med å krympe pakninger, uten å senke prisen, men prøvd å lure det inn med å ha større flaske i stedet.

Så ikke selve prisen, men sjekket på meny sin nettside, og der koster flasken nå 76,-. Har normalt fått de fra 40 til noe over 50,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Olsenhower skrev (29 minutter siden):

76!? Jeg kjøper også denne, betalte sist på Kiwi mellom 40 og 50. Riktignok tre, fire uke siden da jeg i det siste bare har drukket vann.

Når jeg kjøpte den sist, så var det den gamle flasken (97%), og til de prisene du nevner, var også 3-4 uker siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...