Gå til innhold

Sega satser stort på gjenopplivingen av Crazy Taxi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det er annerledes enn originalen. Originalen gjorde deg bra i spillehallen men hjemme ble det litt vel repeterende. Husker jeg alltid ønsket at det var mer å gjøre mens jeg cruiset rundt i taxien på min Dreamcast. Da tenker jeg mest på ikke like mye arcade fokus på å kjøre flest mulig innen en tidsbegrensning uten mulighet for frikjøring.

Ser også Golden axe og jet set radio nevnes. Håper virkelig de to blir bra da jeg elsket de spillene.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

AAA crazy taxi? Klarer ikke se hvordan det skal klare å være det. Crazy Taxi var såpass enkelt/simpelt spill at det å gjøre det AAA mest sannsynlig vil fjerne mye av sjarmen og det morsomme med spillet. 

Det originale spillet er såpass simpelt at en fyr har klart å lage en "oppfølger" alene


Har sett andre gjøre et forsøk på å lage noe liknende også. Det blir uansett aldri det samme med disse klassikerne i ny form.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Crazy Taxi bringer tilbake gode minner fra barndommen men jeg klarer ikke se for meg denne serien som et AAA-spill. Jeg husker tiden i kjellerleiligheten, hvor jeg og vennene mine samlet oss for å spille. Selv om jeg alltid syntes spillet var jævlig teit, var det utvilsomt gøy. En gang klarte jeg til og med å taste inn en juksekode helt tilfeldig, noe som forvandlet bilen til en sykkel. Ja, det ble sykkeltaxi, haha! Det var virkelig gode tider, full av latter og uventede vendinger i spillet. Jeg savner når vi ikke hadde for høye forventinger til spill og vi brydde oss ikke om spill var AAA eller ikke, det er nok mye sant i at de fleste mennesker har mye større forventinger og blir mye lettere skuffa over ting i 2024, jeg savner bare så inderlig når vi ikke brydde oss så mye og vi satt mer pris på det vi hadde og gjorde det beste ut av små ting.

Endret av pakjensen
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...