Gå til innhold

Mistillit


Anbefalte innlegg

Året er 2018. Den rasistiske og grusomme justisministeren Sylvi Listhaug har publisert et Facebook innlegg som i følge henne selv blir mistolket av hele venstre siden av Stortinget. 

Dette førte til mistillitsforslag og at ministeren gikk av kort tid etter. 

 

Året er blitt 2024, for oss som i all hemmelighet faktisk ikke synes alt Listhaug sier ikke er så rasistisk og dumt, har den siste tiden bært preg av undring og tenkning.

Jeg sier i all hemmelighet, dette fordi man i 2024 blir stemplet som rasist og fremmedfiendtlig dersom man har stemt eller bare så mye som er enig i noe som helst av FrP’ s politikk. 

 

Jeg er anonym fordi jeg lever i frykt for å bli stemplet som rasist og at mennesker som står meg nær vil se meg som fremmedfientlig og som en mann med dårlig menneske syn.  Det er jeg ikke, selv om jeg er for strengere krav for innvandring og et mye bedre integrerings-system.

 

Tilbake til hele poenget med dette innlegget. 

Aldri før kan jeg huske en regjering og en venstre side med flere blemmer og flauser. Men hvor er hylekoret? 

 

Det hele starter med Hadia Tajik 4. mars 2022, går av etter uregelmessigheter knyttet til pendler bolig. 

 

Så er det Odd Roger Enoksen sin tur, 12. april 2022, går av etter flere varsler angående MeToo.

 

Etterfulgt av Anette Trettebergstuen 28. juni 2023 går hun av etter alvorlige feil knyttet til habilitet. 

 

Videre til Ola Borten Moe 4. august 2023 går han også av grunnet habilitetsregler i forhold til privat aksjehandel.

 

Nå er det igjen en aksjedronning for tur, Anniken Huitfeldt går av 16. oktober 2023 grunnet uregelmessigheter i forhold til aksjehandel.

 

Og til sist (hvem vet, er fortsatt litt tid igjen av Støre regjeringen) vår kjære Sandra Borch, 23. januar 2024 går av etter å ha blitt tatt for plagiat på masteroppgaven sin.

 

Jeg teller 6 juksemakere. 6 fjompenisser som har jukset og eller dummet seg på en sånn måte at det burde for lengst vært lov å vurdere å starte fakkeltog mot tidenes katastrofe regjering. 

Jeg undres virkelig hvorfor det ikke blir presset sterkere fra høyresiden angående dette. Hver gang Sylvi gjør noe står jo hele venstresiden med fult hylekor klare til å ta henne.

 

Er det ikke på tide og stille hele Støre regjering for mistillit og la de som virkelig kan det få ta kontrollen igjen? 

 

God mandag :-)

 

Anonym FrP’ er

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig mye forskjellig blandet sammen i førstepost.

 

For å ta det trådtittel henviser til, hva mener du utfallet skal være etter et evt. mistillitsforslag? Hvordan skal man så oppnå en styringsdyktig borgerlig regjering? 

KrF + venstre + Frp + høyre har 68/169 mandater.  Mangel på reelle alternativer etter forrige valg er grunnen til at vi ikke har en borgerlig regjering. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...