Gå til innhold

Restart av dvd spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra manualen:

To perform a factory reset simultaneously press-and-hold for 10 seconds the HTR 4's [ON] and[RTN] keys; the Learn LED will start to flash green. 
Release [ON] and [RTN] before the second flash iscomplete; the Learn LED will turn red, indicating the remote has been reset.

NOTE: You must release [ON] and [RTN] before the second flash goes out, otherwise the unit will not reset;should this occur, repeat the full procedure.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ett tips som har reddet to DYRE utstyr her og som ikke er dokumentert: Koble ut strøm (ta ut kontakta) og la den være uten et par tre dager!  Jeg synes det var et herk, men istedet for å sende den til verksted for så å finne ut at joda, alt virket når vi fikk den.. så var dette verdt det. 🙂 
Etter denne problem-fix'en har jeg satt alt av elektronikk på wi-fi styrte kontakter, kun et trykk på mobilen så er strømmen borte! 🙂 
Det siste er en nødvendighet her hos meg siden det er veldig vanskelig å komme til kontaktene og siden også mye av utstyret er forsynt over en UPS!
 

Det er faktisk en regel at elektronikk VIL henge seg opp og eneste løsning er å ta strømmen...

Endret av Woff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...