Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

mensen


Gjest 38323...943

Anbefalte innlegg

Gjest 38323...943

forsinket mensen er det noe man kan gjøre for at den skal komme?

jeg trenger nesten at syklusen er på plass siden jeg å samboer skal prøve å få barn snart, ikke nå men snart

 

 

 

Anonymous poster hash: 38323...943

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 38323...943
Gaea skrev (3 minutter siden):

Har du nettopp sluttet på prevensjon, spiser du nok, stresser du, har du vært syk, har du kjent PCOS fra før? 

har nok noe med stress å gjøre å det får jeg ikke gjort så mye med nå, jeg vil bare ha syklusen tilbake sånn at det ikke blir vanskelig når jeg skal begynne å prøve å få barn

Anonymous poster hash: 38323...943

Lenke til kommentar
Gjest 38323...943
Vioo skrev (1 minutt siden):

Det finnes jo en app, som kan hjelpe med å gi bedre oversikt når man får mensen neste gang, vet ikke om, du har prøvd ut det ? 

jeg har det hatt det ganske lenge nå

Anonymous poster hash: 38323...943

Lenke til kommentar
Gjest 38323...943 skrev (49 minutter siden):

har nok noe med stress å gjøre å det får jeg ikke gjort så mye med nå, jeg vil bare ha syklusen tilbake sånn at det ikke blir vanskelig når jeg skal begynne å prøve å få barn

Anonymous poster hash: 38323...943

Gravid allerede ?

Lenke til kommentar
Gjest bdaed...6de

Er ikke noe spesifikt du kan gjøre for å bare få tilbake mensen om det er noe som ikke stemmer i kroppen. Jeg slet med det samme etter at jeg sluttet på prevensjon, viste seg at jeg hadde PCOS. Ta deg en tur til gynekologen, det er uansett anbefalt om mensen uteblir lenge uten at man er gravid. 

Anonymous poster hash: bdaed...6de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...