Gå til innhold

Sony skrur ned salgsprognosene for PlayStation 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Passer meg ypperlig at det ikke kommer noen spill på en stund til ps5. Har jo hundrevis av spill eg ikke har fått spilt enda. Dessuten er Sony så griske at eg vurderer å selge å gå over til xbox. Har sittet og ventet på spiderman 2 skulle komme på tilbud. Men det har jo stege 100 kr. Helt ufattelig. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Tuftnaldo skrev:

Passer meg ypperlig at det ikke kommer noen spill på en stund til ps5. Har jo hundrevis av spill eg ikke har fått spilt enda. Dessuten er Sony så griske at eg vurderer å selge å gå over til xbox. Har sittet og ventet på spiderman 2 skulle komme på tilbud. Men det har jo stege 100 kr. Helt ufattelig. 

Synd at det er digitalt eller kunne du får kjøpt Spiderman 2 av meg har spilt det i ca 5 minutter før jeg gikk lei!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt mulig Sony nå er i melkemodus fordi de frykter forretningsmodellen til Microsoft kommer til å gjøre dem for irrelevante over tid. De har kanskje litt det samme problemet som Apple som har malt seg inne i et hjørne og må melke kundene som er igjen med stadig mer spekulative produkter, selv om det ikke er direkte sammenlignbart. Når Microsoft begynner å hjelpe konkurrentene sine så er det vanligvis en god del ugler i mosen.

Enn så lenge er jeg mest Sony fan, men Microsoft har gjort mye riktig og har også nytte av at de sitter både ved Xbox-bordet og PC-bordet.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tåka skrev (På 15.2.2024 den 8:49 PM):
Tuftnaldo skrev (På 15.2.2024 den 2:06 PM):

Passer meg ypperlig at det ikke kommer noen spill på en stund til ps5. Har jo hundrevis av spill eg ikke har fått spilt enda. Dessuten er Sony så griske at eg vurderer å selge å gå over til xbox. Har sittet og ventet på spiderman 2 skulle komme på tilbud. Men det har jo stege 100 kr. Helt ufattelig. 

Ekspander  

Synd at det er digitalt eller kunne du får kjøpt Spiderman 2 av meg har spilt det i ca 5 minutter før jeg gikk lei!

🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...