Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

20 minutes ago, Trontron said:

alle mennesker er i varierende grad styrt av impulser og underbevissthet

Hvis mannen i dette forholdet hadde sendt gaver og fine dikt til 16-17 andre kvinner. Hadde du da stått opp for ham med at det er mer eller mindre styrt av impulser og underbevisthet. En test fra ham, og at det hadde vært den 17 årige jenten sin oppgave å stå i det og ikke vise at hun blir sjalu eller trekke seg unna, for da har hun allerede tapt?

 

Hva hadde skjedd hvis jenta hadde blitt lovet 10 millioner kroner hvis hun ikke sender bilder til noen gutter på en måned?

Hun hadde ikke sendt bilder på en måned, fordi hun skjønner insentivet for å ikke gjøre det.

Jeg mener en komplisert underbevisthet ikke har noe med dette å gjøre. Men impulser? ja kanskje delvis fordi hun virker avhengig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Selfuniverse said:

Hvis mannen i dette forholdet hadde sendt gaver og fine dikt til 16-17 andre kvinner. Hadde du da stått opp for ham med at det er mer eller mindre styrt av impulser og underbevisthet. En test fra ham, og at det hadde vært den 17 årige jenten sin oppgave å stå i det og ikke vise at hun blir sjalu eller trekke seg unna, for da har hun allerede tapt?

 

Hva hadde skjedd hvis jenta hadde blitt lovet 10 millioner kroner hvis hun ikke sender bilder til noen gutter på en måned?

Hun hadde ikke sendt bilder på en måned, fordi hun skjønner insentivet for å ikke gjøre det.

Jeg mener en komplisert underbevisthet ikke har noe med dette å gjøre. Men impulser? ja kanskje delvis fordi hun virker avhengig.

Nei. Jeg hadde spurt: hvilket århundre bor du i der folk sender fine dikt som flørtetaktikk?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg hadde ikke likt det om det var en gutt/mann som "holdt" på sånn med snap, og andre jenter. 

Er dere blitt enige om å være eksklusive?

For da tenker ihvertfall jeg at det er utelukket å gjøre slik som hun gjør (hadde jeg tenkt). 

Ville nok tatt en prat med henne om dette temaet, og høre hva hun tenker om dere to? 

Det virker ikke som hun har så mye respekt for deg akkurat......

Jeg tenker at ei jente/dame som er "skikkelig" interessert i deg ikke gjør slike handlinger som dette her.

Da "skurrer" det veldig hos meg ihvertfall. 

Ville vært litt modig å tatt en prat med henne, hvis du klarer det. 

Lykke til 🤞.

Endret av Oxalidaceaee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...