Gå til innhold

Stedsnavn på folkemunne linka til militær aktivitet (Sørlandet og Trøndelag)


Anbefalte innlegg

Hei alle,

Mitt namn er Linn Heidi Stokkedal og eg skriv på vegne av billedkunstnar Toril Johannessen. Me har eit spørsmål om lokale stadsnamn i forbindelse med eit kunstprosjekt. Prosjektet har arbeidstittelen “Stedsnavn på folkemunne” og skal bli til ein serie bilete i form av kart.

Innfallsvinkelen til prosjektet er møtepunkter mellom militær nærvær og sivilsamfunn. Til kartene Toril lager samler me inn stadsnamn på folkemunne i Noreg for stader og anlegg med tilknytning til militær aktivitet frå andre verdenskrig og fram til i dag, for å undersøke spor i daglegspråket av eit slikt nærvær. 

Til dømes, stader som den lile toppen Valaksla på Stø i Øksnes som på folkemunne ofte kalles “NATO-fjellet” fordi det står ein kystradar der; “Natogarasjen” i Berlevåg, eller “Kaninstasjonen” i Vadsø. Andre dømer er "Fangeleiren", “Radiohula”, “Peilaren” og “Blodvegen” som er uoffisielle stadsnamn i lokal bruk som har sitt opphav fra 2.verdenskrig.

Dette prosjektet er ein vidareføring av verket frå Nord-Noreg som var laga på oppdrag for KORO (Kunst i offentlig rom) for Evenes flystasjon, Forsvarsbygg, og henger inne på militært område.

Kjenner dykk til slike stadsnamn på folkemunne i Sørlandet og Trøndelag? Dei andre landsdelene har me blitt ferdige med!

Me setter kjempestor pris på alle tips!

Med venleg helsing

Linn Heidi Stokkedaldetalj_Stedsnavn-1200x588.jpg.214c3b12ecfa884cf38e3663ac271a14.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr.Duklain skrev (12 minutter siden):

Eneste jeg kan komme på er Hitlerbekken og Leirveien i Farsund kommune (Sørlandet).

Men den har dere nok allerede funnet? 

Hei! Og tusen takk for svar! Dei har eg ikkje, men vil gjerne legge dei til. Var vanskeleg å google, men kanskje du har dei offisielle namnene på dei så eg kan finne stedene på kartet?

Lenke til kommentar
Linnchilla skrev (47 minutter siden):

Hei! Og tusen takk for svar! Dei har eg ikkje, men vil gjerne legge dei til. Var vanskeleg å google, men kanskje du har dei offisielle namnene på dei så eg kan finne stedene på kartet?

Det offisielle navnet er nok Langelandsbekken om jeg husker rett. Er ikke store bekken, så må nok finnes på kartverket :) Leirveien er det offisielle navnet på veien :)

https://kart.1881.no/farsund/4560-vanse/leirveien

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...