Gå til innhold

CD Projekt henter inn utviklerveteraner for Cyberpunk-oppfølgeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
erikric skrev (1 time siden):

Hvorfor skal de alltid "multiplayer"-ifisere gode historiespill? Teit å bytte "sjanger" hvis det fjerner egenskaper fra det som gjorde originalen bra (en godt planlagt historie).

For min del er det svakeste med CP77 at det ikke ble noe av multiplayer.. Så jeg ønsker det velkommen.

Lenke til kommentar
erikric skrev (10 timer siden):

Hvorfor skal de alltid "multiplayer"-ifisere gode historiespill? Teit å bytte "sjanger" hvis det fjerner egenskaper fra det som gjorde originalen bra (en godt planlagt historie).

Går jo an å få til begge deler. Føler ikke at GTA V ble noe dårligere bare fordi det hadde en MP del.

Lenke til kommentar
TheKims skrev (4 minutter siden):

Går jo an å få til begge deler. Føler ikke at GTA V ble noe dårligere bare fordi det hadde en MP del.

Kommer vel litt ann på hvordan en ser det, GTA Online endte jo opp med å bli pengekua til Rockstar så de fokuserte all utviklen videre på online deler og droppet flere planlagte expansions til enspillerdelen. Selv har jeg vel over 1000+ timer i GTA Online så jeg er en del av "problemet" :p

Lenke til kommentar
14 hours ago, TheKims said:

Går jo an å få til begge deler. Føler ikke at GTA V ble noe dårligere bare fordi det hadde en MP del.

Ingen singleplayer DLC, i GTA V eller RDR2 mest sannsnylig pga. online delen. Altså Rockstar har nok penger til å kjøpe ca. havlparten av land på planeten, så de hadde sikkert penger og resssuer til å holde på med Online delen og lage singeplayer DLC, men hvorfor skal de det? Hvorfor bruke tid og ressusert på noe som tjener dem bare noen få hundre millioner dollar, når de kan hove inn miliarder ved å selge lilla vanskutere i online delen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...