Gå til innhold

Enshrouded har nådd en million spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enshrouded føles så sjukt uferdig og billig ut. En gedigen skuffelse for meg. Leter enda etter følelsen som Valheim ga meg første playthrough, men ingen spill er i nærheten. Valheim var langt fra perfekt det heller, men hadde iallefall sjarm og man kunne se at de hadde forsøkt å lage et bra spill. Enshrouded har tatt snarveier over absolutt hele linja.
Lenke til kommentar
etreX skrev (27 minutter siden):

Enshrouded føles så sjukt uferdig og billig ut.

Det er jo tross alt første uka i early access... Og det var ganske billig også.

Jeg elsket Valheim. Men syns Enshrouded også er knallbra. Det har hundre ganger flere recipes enn Valheim har per nå (tre år etterpå) og drøssevis av skills for ulike kombinasjoner av builds. I Valheim var det knapt noen valg å ta selv.

Endret av Knugo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Knugo skrev (27 minutter siden):

Det er jo tross alt første uka i early access... Og det var ganske billig også.

Jeg elsket Valheim. Men syns Enshrouded også er knallbra. Det har hundre ganger flere recipes enn Valheim har per nå (tre år etterpå) og drøssevis av skills for ulike kombinasjoner av builds. I Valheim var det knapt noen valg å ta selv.

Det eneste negative jeg har hørt foreløpig, er at det ikke finnes noen vanskelighetsgrad i spillet og at det rett og slett blir for lett. At man bare kan slakte alt av mobs uten å anstrenge seg i det hele tatt. 

Lenke til kommentar

Største problemet med Valheim er båt-delen. Havet, selv om det er nydelig å seile på, føles litt tomt og kjedelig ut. Det gir jo mening, det er jo havet, men man må reise så sykt mye for å frakte ore. Siden det ikke kan tas med gjennom portalen (på originale settings).

Enshrouded virker interessant, men du verden så "kjedelig" det ser ut i stilen i forhold til Valheim. Blir nok å gi det en sjanse etterhvert.


 

Lenke til kommentar

Jeg synes Enshrouded har veldig få buggs i forhold til mye annet. Og er artig å spille, enig i at det er veldig bra med mange recipes. Valheim var også bra, og V Rising (bortsett fra det opplegget med at borgen din bare varer i en gitt antall dager/timer, og bommer du på det så må man begynne på nytt igjen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...