Gå til innhold

MG ZS EV - vurdering av tilbud


^fmj

Anbefalte innlegg

En utålmodig kjøper (som ikke er meg) har blitt tilbudt en MG ZS EV Luxury til 309 000 kroner. Det er den siste modellen med 440 WLTP. Forhandler har akkurat fått den inn og virket gira på salg siden de da slipper styr med annonser etc.

Jeg følger ikke noe særlig med på elbilmarkedet, har lest litt og funnt ut at denne har batterivarmer som er bra, men den har ikke varmepumpe som vil påvirke batteriet en del om vinteren. Den er rustutsatt, men det finner jeg om flere modeller. Vil tro det er veldig lurt å få den skikkelig rustbehandlet, har forstått det slik at det som har blitt sprayet på ved ankomst Norge er altfor dårlig.

7 års garanti som er bra, 10 års rustgaranti mot gjennomrusting, men den har jeg skjønt at er full av unntak og at den i praksis har liten verdi.

Kilometerstand: 15 900 km.

image.thumb.png.f9113ca230e5f460d6500e6189c10dec.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det med 2 sett hjul? I forhold til andre biler syns jeg det virker som en helt grei pris. Hva tilbyr de med rente og slikt, eller kjøpes det på andre måter? Du kan jo også vurdere MG4, en litt nyere modell. Den lader raskere og skal være mer kjøreglad, men har nok litt mindre innvendig plass og kanskje litt billigere interiør. 

Lenke til kommentar
kremt skrev (2 minutter siden):

Er det med 2 sett hjul? I forhold til andre biler syns jeg det virker som en helt grei pris. Hva tilbyr de med rente og slikt, eller kjøpes det på andre måter? Du kan jo også vurdere MG4, en litt nyere modell. Den lader raskere og skal være mer kjøreglad, men har nok litt mindre innvendig plass og kanskje litt billigere interiør. 

Ja, det er med hjul. Den blir betalt i sin helhet på kjøpstidspunktet. Skal se på MG4, takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...