Gå til innhold

Djevelen Søker Å Avspore Deg Fra Din Sak


Anbefalte innlegg

Djevelen likte ikke at han ble avslørt av mannen og han begynte å samle et motangrep mot mannen for å ta opp tiden hans og få han til å bruke tiden sin på andre ting enn det han holdt på med.

Djevelen visste at han måtte arrangere et stort angrep for å avlede mannen fra det han holdt på med og satte igang et stort angrep for å få dette til.

Djevelen visste også at de han brukte for å få dette til, var autistiske nok til å ikke forstå hva de var en del av og djevelen stolte på at de var løpeguttene hans.

Ingen i den autistiske gjengen visste hva slags signaler gikk gjennom hjernene deres og endret på adferden deres.

Djevelen sa: "Jeg skal arrangere et angrep på deg etter du er ferdig å spotte meg, å forsøke å svekke kredibiliteten din, for da vil de heller ikke tro deg på det andre du har sagt"

Endret av SanneOrdForDeg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SanneOrdForDeg skrev (På 21.1.2024 den 15.33):

Djevelen likte ikke at han ble avslørt av mannen og han begynte å samle et motangrep mot mannen for å ta opp tiden hans og få han til å bruke tiden sin på andre ting enn det han holdt på med.

Hvis djevelen virkelig er blitt avslørt, mener jeg at det burde opplyses om hvem dette er? Jeg liker ikke at en slik en går fri til å plage andre mennesker. Alt jeg vet om ham er at han ble bundet for tusen år og skal slippes fri en kort tid etter de tusen år er til ende for å forføre mennesker. Så hvis du vet hvem han er, så bør han fanges og settes inn bak lås og slå. Jeg antar at du forstår at han er av fysisk art?

Sitat: Det er nok for en lærling at han får det som mesteren, og for en tjener at han får det som herren sin. Har de kalt husherren for Beelsebul, kan da husfolket hans vente noe bedre?

(Beelsebul : navn på =djevelen.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...