Gå til innhold

Forza Motorsport-utvikleren lover endringer basert på spillernes tilbakemeldinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet skulle aldri blitt sluppet i den tilstanden det var og er i. Hele spillet er et massivt steg bakover samenlignet med sin forgjenger Forza Motorsport 7, og det tekniske er helt på bærtur. Tidvis pen grafik men det er stort sett det eneste. Undres meg på hva turn 10 har drevet med siden 2017 til de slapp dette makkverket av ett spill.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe vanskelig å lage fin grafikk i et bilspill. For meg forsvant gleden fort, over et egentlig bra onlinekonsept med trening og kvalifisering, når jeg blir takla ut av banen av folk med "drifting"-setup på bilen. De får ingen tidsstraff, men jeg får straff for å ha kjørt utenfor. Det må noen solide endringer til for at dette skal være intressant igjen. Offlinedelen var ganske forutsigbar. Alt for enkelt på de lavere vanskelighetsgradene, og bortimot totalt umulig på andre. Ingen mellomting.

Rart at man kan lage noe så dårlig i 2023.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For all del fiks pc versjonen. Prøvde det på lansering og prøvde midt i desember. Plutselig så har jeg 80-100fps. Ellers så vil ikke dlss ellers grafikken fungere riktig å da har jeg plutselig 45fps. Holder meg til Gran Turismo 7 eller The Crew Motorfest før jeg vet at det funker. Er foresten klar over at Motorfest ikke er ett sim spill :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev:

For all del fiks pc versjonen. Prøvde det på lansering og prøvde midt i desember. Plutselig så har jeg 80-100fps. Ellers så vil ikke dlss ellers grafikken fungere riktig å da har jeg plutselig 45fps. Holder meg til Gran Turismo 7 eller The Crew Motorfest før jeg vet at det funker. Er foresten klar over at Motorfest ikke er ett sim spill :D

Kunne egentlig tenkt meg og spilt the crew motorfest. Men vet ikke om det er min greie. Gt7 liker jeg. Nye forza ga jeg 30 min på pc så var det borte.
Lenke til kommentar
Walkyrje skrev:
Boss-Znakemaster skrev:

For all del fiks pc versjonen. Prøvde det på lansering og prøvde midt i desember. Plutselig så har jeg 80-100fps. Ellers så vil ikke dlss ellers grafikken fungere riktig å da har jeg plutselig 45fps. Holder meg til Gran Turismo 7 eller The Crew Motorfest før jeg vet at det funker. Er foresten klar over at Motorfest ikke er ett sim spill :D

Kunne egentlig tenkt meg og spilt the crew motorfest. Men vet ikke om det er min greie. Gt7 liker jeg. Nye forza ga jeg 30 min på pc så var det borte.
motorfest er med i ubi+ tenkte å signe opp for en mnd og teste det, ac mirage og pop når det kommer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...