Gå til innhold

Surround mixer til Audigy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta kontakt med den nordiske supporten til creative, så sender de sikkert deg en ny enn. Eller ta turen innom en datasjappe så brenner de sikkert cd'en til deg for noen lusne kroner, men ta med orginal cd'en

Nei det gjør de ikke. Jeg hadde håpa det samme, men de sendte meg linken til den websjappa jeg posta lengre opp ... Så jeg traff en hyggelig kar her som satt opp en ftp slik at jeg fikk lasta med iso av cd'n. Sånn skal det være ...

 

Pal

Endret av lindp
Lenke til kommentar
Mye bra svar her! takk skal dere ha.. Jeg har en kompis av meg som har det samme kortet, så jeg får vel låne hans og kopiere den heller. Men synes nå at det er litt dårlig av Creative å gjøre det slik, siden man antagelig må ha et Audigy kort for at dette programmet skal virke!!
Lenke til kommentar
KX driverene er veldig bra til musikk programmer, men jeg har dårlig erfaring med de i spill. Tror DJ-JK mente at det følger med en Sorround mixer-aktig applikasjon i KX-driverene som er veldig bra (synes nå jeg).

ja, de fungerer utmerket til musikk, men jeg har ikke hatt et eneste problem med de i spill. Har faktisk for meg at surround opplevelsen ble bedre, men det er mulig det er noe jeg innbiller meg.

 

Har vel og merke et SBLIVE value...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...