Gå til innhold

Norge bygges ned


Anbefalte innlegg

FriskLuft skrev (23 minutter siden):

Her er nok en sak fra NRK om dette :

 

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/enorme-naturinngrep-i-grenland-_-fikk-miljopartienes-velsignelse-1.16711756

 

Personlig synes jeg MDG er noen miljøsvin - kraftige ord, men de er veldig falske når det kommer til tradisjonelt naturvern. De har også klart vist at klima skal trumfe miljø. 

Her er jeg helt enig med deg! Naturen tumfer alt annet i disse sakene. Jeg syns det er hyklersk å skulle ødelegge natur for å "redde" klima. Hele greia er en eneste stor selvmotsigelse og at folk ikke evner å se det er over min fatteevne. Det viser hvor arrogante og stormannsgale en del politikere og folk er.

Vi skal redde jorda og klimaet, men for å få til det må vi bare ødelegge den litt til først...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får ikke stjerne i boka hos FNs klimapanel ved å bevare landet urørt og vakkert. Det er egoistisk å ville bevare eget land!

Vi må selvsagt bruke folkets penger på å subsidiere vindmøller og annen naturødeleggelse, som bare i teorien slipper ut mindre CO2. Synlig innsats for klimaet er det eneste som betyr noe. Det betyr ingenting om tiltakene hjelper, det viktigste er å kunne krysse av for at vi har gjort dyre tiltak.

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...