Gå til innhold

Mye støy omkring den der profeten dere vet....?


Wall Dorf

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor en kjent profet som Nostradamus dukker opp i media hver gang det er over - spenninger i verdensbildet. Eller rettere sagt, hvorfor setter man opp spørsmålstegn som de selv mener som vage profetier, og spør gjerne leserne om skjer dette i 2024? Eller som i denne artikkelen: «2024: Spår ny pave, Harry på tronen og Kina i krig»

2024: Spår ny pave, Harry på tronen og Kina i krig | ABC Nyheter

Du verden, hvordan er man kommet frem til dette for neste år? Leser man ikke brevene til profetiene hans før man skjener avgårde med ryktespredning? For i disse står det at profetiene har sammenheng med hverandre og kunne blitt lest som en historiefortelling hvis det ikke var for at han etterpå var ferdig med profetiene blandet dem sammen, det står i brevene i «Fortalen» Den linken jeg viser til har også påtatt seg å oppklare profetier frem til vår tid, men det fungerer veldig dårlig da det ikke er tatt hensyn til at profetiene tilhører en sammenheng slik at f.eks år 1700 tilhører en annen kalender som ligger ca 580 år etter vår kalender, så egentlig er profetiene hans ikke trådt i kraft ennå. En kan se bort fra oppklaringene, det er bare meninger, men brevenes innhold er viktig å sette seg inn i da de berører profetienes innhold.

.Opklaringen af Nostradamus Profetier.pdf (moskildvad.dk)

Hadde dette vært noe for redaktørene som liker å forvirre verden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wall Dorf skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor en kjent profet som Nostradamus dukker opp i media hver gang det er over - spenninger i verdensbildet. Eller rettere sagt, hvorfor setter man opp spørsmålstegn som de selv mener som vage profetier, og spør gjerne leserne om skjer dette i 2024? Eller som i denne artikkelen: «2024: Spår ny pave, Harry på tronen og Kina i krig»

2024: Spår ny pave, Harry på tronen og Kina i krig | ABC Nyheter

Du verden, hvordan er man kommet frem til dette for neste år? Leser man ikke brevene til profetiene hans før man skjener avgårde med ryktespredning? For i disse står det at profetiene har sammenheng med hverandre og kunne blitt lest som en historiefortelling hvis det ikke var for at han etterpå var ferdig med profetiene blandet dem sammen, det står i brevene i «Fortalen» Den linken jeg viser til har også påtatt seg å oppklare profetier frem til vår tid, men det fungerer veldig dårlig da det ikke er tatt hensyn til at profetiene tilhører en sammenheng slik at f.eks år 1700 tilhører en annen kalender som ligger ca 580 år etter vår kalender, så egentlig er profetiene hans ikke trådt i kraft ennå. En kan se bort fra oppklaringene, det er bare meninger, men brevenes innhold er viktig å sette seg inn i da de berører profetienes innhold.

.Opklaringen af Nostradamus Profetier.pdf (moskildvad.dk)

Hadde dette vært noe for redaktørene som liker å forvirre verden?

Å nei, ikke enda en tråd om diffuse Nostradamus og alle tolkningene som man studerer sammen med kaffegrut og navlelo i håp om å finne noe som kanskje kan plasseres i historiske hendelser.

«Spådommer» som selger godt til engstelige mennesker, særlig i urolige tider…..

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Inspector skrev (4 minutter siden):

Å nei, ikke enda en tråd om diffuse Nostradamus og alle tolkningene som man studerer sammen med kaffegrut og navlelo i håp om å finne noe som kanskje kan plasseres i historiske hendelser.

«Spådommer» som selger godt til engstelige mennesker, særlig i urolige tider…..

 

Jeg vet, men det blir på litt andre premisser - her foreslår jeg at de som har noe å skulle ha sagt, bør først lese gjennom brevene i linken, hvor man også vil finne utsagn om det nye Babylon, som jeg for øvrig kan henvise beliggenhet til gjennom Apokryfene. Dette avsanner noen slags hint om at profeten har spådd noe som helst før 1557 (+ 580 år)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...