Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan godt ta musikken her i tråden, det er jo som påpekt mye musikkprat her uansett :) 

Jeg hører faktisk også en del på The Prodigy, ikke alt de har laget som jeg liker, men jeg digger den typen musikk.
For å ramse opp en del av det jeg liker:

Scooter, Röyksopp, Jean-Michel Jarre, The Prodigy, Sash!, Tiësto, Cosmic Gate, Gigi D'Agostino, Axel Coon, Pendulum, Knife Party (medlemmer fra Pendulum), E-Type, Infected Mushroom, CHVRCHES, Armin van Buuren, Alan Walker, Kygo, Deadmau5, Markus Schulz, R3hab, Pet Shop Boys, Underworld, David Guetta, Ashbury Heights, Calvin Harris, ATB, Alice Deejay, Approaching Nirvana, Martin Garrix, Raaban

Artister jeg liker noen låter fra:

Dagny, Astrid S, Charli XCX, Lana Del Rey, Ina Wroldsen, Broiler, Susanne Sundfør, Eric Prydz, Aqua, Enigma, Alphaville, Petra Marklund/September, Elley Duhé, The Chemical Brothers, Nause, Vangelis, Covenant, Highasakite, Enya, Ava Max

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

@N-4K0 nice liste 😎 Liker flere av de selv, spesiellt The Chemical Brothers. Jeg digger en hel haug med annet enn det jeg listet opp, både artister og enkeltlåter. En annen gruppe som har betydd ganske mye for meg siden ung alder, er Massive attack. Veldig glad i mye av det de har laget og samarbeidet med reggae- artisten Horace Andy (som jeg også digger) liker jeg veldig godt. Og så er Mad Professor sin dub versjon av det ene albumet deres bare helt konge 🤩

Prodigy har en veldig spesiell plass i hjertet mitt, det var veldig populært da jeg var kid og startet på ungdomsdisco. Det var vanvittig kult og er det fremdeles 😂🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Yes , akkurat DEN 😍 Jeg ble ganske mye mobbet på skolen, og første gang på disco var det den første låta jeg hørte da jeg kom inn 🤣😎

Fantastisk låt 🙂 

Du er hverken mer eller mindre enn den personen du føler deg som når du entrer et rom med en tøff låt i bakgrunnen.. 

(Se deg selv i slow motion, baby) ❤️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Onkel_Stewart skrev (3 minutter siden):

Fantastisk låt 🙂 

Du er hverken mer eller mindre enn den personen du føler deg som når du entrer et rom med en tøff låt i bakgrunnen.. 

(Se deg selv i slow motion, baby) ❤️

 

Den låta fikk meg til å gi totalt faan 😁 Og vil for alltid digge den og albumet det er på, samt det meste andre de har gitt ut 😎🥰

 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke No Good er sånn veldig, den er rett og slett No Good for min del, men jeg opplever at det er lite de ga ut før tidligst '94 som jeg finner bra.

Jeg foretrekker langt på vei Smack My Bitch Up, den trøkker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 minutter siden):

Jeg syns ikke No Good er sånn veldig, den er rett og slett No Good for min del, men jeg opplever at det er lite de ga ut før tidligst '94 som jeg finner bra.

Jeg foretrekker langt på vei Smack My Bitch Up, den trøkker!

Den trøkker wom en motherføkker, amigo. 🫡

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...