Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ELSKER OTT, han er helt ottastisk 🤩 Og så digger jeg mye norsk elektronika som f.eks. Bjørn Torske, Todd Terje, Lindstrøm og Hubbabubbaklubb 😎 Depeche Mode er selvskreven, og så vanvittig mye bra remixer som finnes av låtene dems 🥰 Andre artister er Tipper, CarbonBasedLifeforms, Dwig, Daso, NoraEnPure, Trentemöller, Sasha, James Holden, Nathan Fake, CrazyP, Kraftwerk, Giorgio Moroder, Air, Hugo Kant, Underworld, Merkaba, Prodigy, Björk, Extrawelt, Hinkstep, Kalya Scintilla, Man Of No Ego... the list goes on and on... 🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene snakker gjerne om musikk i denne tråden her, for da kan vi inkludere flere med i samtalen.🥰🥰

Helt enig 🥰🥰 Men nå våknet valpen min, så nå må jeg ta en liten tur ut med han. Kommer tilbake senere om dere fortsatt er våkne 👍🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Jeg ELSKER OTT, han er helt ottastisk 🤩 Og så digger jeg mye norsk elektronika som f.eks. Bjørn Torske, Todd Terje, Lindstrøm og Hubbabubbaklubb 😎 Depeche Mode er selvskreven, og så vanvittig mye bra remixer som finnes av låtene dems 🥰 Andre artister er Tipper, CarbonBasedLifeforms, Dwig, Daso, NoraEnPure, Trentemöller, Sasha, James Holden, Nathan Fake, CrazyP, Kraftwerk, Giorgio Moroder, Air, Hugo Kant, Underworld, Merkaba, Prodigy, Björk, Extrawelt, Hinkstep, Kalya Scintilla, Man Of No Ego... the list goes on and on... 🥰

Cassidy Tvillingene synes at du har skikkelig bra musikksmak vi @Trippelure🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at du har skikkelig bra musikksmak vi @Trippelure🥰🥰

Ja det syns jeg også 😎 jeg hører bare på bra musikk 🤣😜🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden):

Cassidy Tvillingene forstår, vi ønsker deg og valpen en god tur.🥰🥰🐶🐶

Tusen❤️takk 😊 Det ble den korteste turen vi har hatt. Han gikk rett ut og tisset, snudde og ville inn igjen 🤣 Han er sliten etter å ha løpt rundt i hele dag, og nå sover han igjen 🤣🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (9 minutter siden):

Ja det syns jeg også 😎 jeg hører bare på bra musikk 🤣😜🥰

Tusen❤️takk 😊 Det ble den korteste turen vi har hatt. Han gikk rett ut og tisset, snudde og ville inn igjen 🤣 Han er sliten etter å ha løpt rundt i hele dag, og nå sover han igjen 🤣🐶🥰

Cassidy Tvillingene hører også bare på bra musikk, og vi synes at det høres så søtt ut med valpen som ville sove igjen.🥰🥰🐶🐶

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene hører også bare på bra musikk, og vi synes at det høres så søtt ut med valpen som ville sove igjen.🥰🥰🐶🐶

Ja, han er helt gåen, brukt opp for i dag 🙄🐶🥰 Har dere hørt på endel av musikken jeg nevnte? 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Ja, han er helt gåen, brukt opp for i dag 🙄🐶🥰 Har dere hørt på endel av musikken jeg nevnte? 

Cassidy Tvillingene har ikke hørt på noe av det i dag, men vi hører sånn på det om dagene når vi skrur frem og tilbake på en av radioene som vi har i huset.😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har ikke hørt på noe av det i dag, men vi hører sånn på det om dagene når vi skrur frem og tilbake på en av radioene som vi har i huset.😊😊☺️☺️

Skal poste en låt til dere i Hvilken sang hører du på nå-tråden som dere må høre på. Og så er det en fantastisk vakker video til med masse søte bilder 🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene pleier å høre på det beste fra en artist eller et band, og så poster vi sangene i tråden Hvilken sang hører du på nå?🥰🥰

Jeg også 🥰 Eller jeg hører på hele album og poster alle låtene jeg rekker/husker på 😁

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 timer siden):

Helt enig 🥰🥰 Men nå våknet valpen min, så nå må jeg ta en liten tur ut med han. Kommer tilbake senere om dere fortsatt er våkne 👍🐶🥰

Får jeg lov kalle hunden din HEADHUNTER V3 .0

FRONT BY FRONT 

FRONT 242  

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...