Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva da med musikk man rett og slett ikke klarer å høre på? Hvis dere kommer over musikk dere rett og slett IKKE liker, vil dere se på dere selv som kjedelige da? :p 

Er jeg en kjedelig lytter fordi jeg IKKE klarer å høre på gangsterrap, hip-hop og kjeder meg ihjel av soul/blues/jazz? :) 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Hva da med musikk man rett og slett ikke klarer å høre på? Hvis dere kommer over musikk dere rett og slett IKKE liker, vil dere se på dere selv som kjedelige da? :p 

Er jeg en kjedelig lytter fordi jeg IKKE klarer å høre på gangsterrap, hip-hop og kjeder meg ihjel av soul/blues/jazz? :) 

Cassidy Tvillingene mener at vi gir all musikk en sjanse, og ja vi mener at vi to er kjedelige lyttere når vi sier at vi ikke liker den og den musikken.:yes::yes:

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene var mye plaget av mareritt begge to da vi var barn og tenåringer, men det er nok helt sikkert på grunn av den tøffe oppveksten vår med mobbing og alkoholiserte og voldelige foreldre.:yes::yes:

1:03:10 You Shook Me All Night Long :thumbs:

Lenke til kommentar

Siden alle og enhver har forskjellig smak og ingen smak er identisk, er jeg grunnleggende uenig i at det finnes kjedelig smak.

Flere her på forumet elsker 50-60-70-tallsrock, jeg digger elektronisk. Jeg syns ikke noen fortjener å kalles kjedelige lyttere fordi de liker A og B og ikke liker H, L og Q :) 

Nå har jeg selv en uvane med å gå i den fella hvor jeg syns at folk som liker den og den tingen, det være seg film, musikk etc. har dårlig smak, men det er jo slett ikke sant siden vi alle har ulik smak :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Siden alle og enhver har forskjellig smak og ingen smak er identisk, er jeg grunnleggende uenig i at det finnes kjedelig smak.

Flere her på forumet elsker 50-60-70-tallsrock, jeg digger elektronisk. Jeg syns ikke noen fortjener å kalles kjedelige lyttere fordi de liker A og B og ikke liker H, L og Q :) 

Nå har jeg selv en uvane med å gå i den fella hvor jeg syns at folk som liker den og den tingen, det være seg film, musikk etc. har dårlig smak, men det er jo slett ikke sant siden vi alle har ulik smak :) 

Cassidy Tvillingene liker både gammelrock og elektroniskmusikk vi.🥰🥰

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (6 minutter siden):

Siden alle og enhver har forskjellig smak og ingen smak er identisk, er jeg grunnleggende uenig i at det finnes kjedelig smak.

Flere her på forumet elsker 50-60-70-tallsrock, jeg digger elektronisk. Jeg syns ikke noen fortjener å kalles kjedelige lyttere fordi de liker A og B og ikke liker H, L og Q :) 

Nå har jeg selv en uvane med å gå i den fella hvor jeg syns at folk som liker den og den tingen, det være seg film, musikk etc. har dårlig smak, men det er jo slett ikke sant siden vi alle har ulik smak :) 

Hva slags elektronisk musikk liker du? Jeg digger også det! 🤩🤩🤩😎🐶🥰  Ellers er jeg ganske enig med deg, selvom jeg syns at noen typer musikk er helt øremord, hehe 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (54 minutter siden):

Hva slags elektronisk musikk liker du? Jeg digger også det! 🤩🤩🤩😎🐶🥰  Ellers er jeg ganske enig med deg, selvom jeg syns at noen typer musikk er helt øremord, hehe 🤣🤣🤣

Ikke så veldig mye å snakke om, men skal vi ta det på pm? Så roter vi ikke i tråden :) 

Tar det senere, litt for trøtt og giddalaus til det akkurat nå.

Endret av N-4K0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (41 minutter siden):

Ikke så veldig mye å snakke om, men skal vi ta det på pm? Så roter vi ikke i tråden :) 

Tar det senere, litt for trøtt og giddalaus til det akkurat nå.

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tror ikke at det hadde ødelagt denne tråden, for her inne snakker vi om alt og ingenting uansett.🥰🥰

Helt enig med tvillingene 🐶🥰 Musikk er alltid et hyggelig samtaleemne😍 men om du heller vil ta den på PM, så er det også OK 😁😎

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...