Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er fint og høre ❤️❤️ ja det er vi glade for også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre venner har det fint.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre venner har det fint.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 @N-4K0 du vil få svar på skjermen om maskinvare for fingeravtrykk er ikke tilgjengelig da gjør du som jeg fortalte 😀 1
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Det var en bra replikk ikke for at det angår meg men går du virkelig alene på fjellet alene ? Er ikke det farlig ? Hvorfor det ? Det er som du selv sier det angår jo ikke deg dra hjem til småland og ta semester med din mandolin eller hva du bruker til å roe deg med 😀
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Drypper i taket ja lekkasje ikke kondens får gå opp på taket til uka og Skulle pappen
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 @Trippelure meldt deg helt ut eller ? ☹️☹️😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Trippelure meldt deg helt ut eller ? ☹️☹️😋😋 Cassidy Tvillingene savner også @Trippelure her i natt.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Ikke verst det @Sviskepott har vært på Diskusjon siden Mars 2006 76 innlegg vil si det samme som 4 innlegg om dagen på KG hadde hun nesten 200 000 😀😀 Leviterende Guru 😀😀 1
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner også @Trippelure her i natt.♥️♥️ Ja jeg også ☹️☹️ ❤️❤️ ikke vært innom siden Torsdag ☹️☹️❤️❤️😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ☹️☹️ ❤️❤️ ikke vært innom siden Torsdag ☹️☹️❤️❤️😋😋 Cassidy Tvillingene tenker at han snart dukker opp her i løpet av de neste dagene.🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at han snart dukker opp her i løpet av de neste dagene.🥰🥰 Høyst usikkert da han ikke har vært på Diskusjon siden Torsdag 🥰🥰
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Deilig at fingerprint virker igjen savner den funksjon 😀😋👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Høyst usikkert da han ikke har vært på Diskusjon siden Torsdag 🥰🥰 Cassidy Tvillingene vet at han av og til har litt pause fra forumet sånn innimellom.😊😊 1
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet at han av og til har litt pause fra forumet sånn innimellom.😊😊 Han har det ja 😊😊
Maskinfører Skrevet 15. juni 2024 Forfatter Skrevet 15. juni 2024 Endelig fikk jeg tak i disse 😊😊 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Endelig fikk jeg tak i disse 😊😊 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Han har det ja 😊😊 Cassidy Tvillingene håper at han snart kommer tilbake her.🥰🥰😊😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå