Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

helvette faen  er så lei alt nå skulle jeg klippe plenen og skulle trykke inn håndtaket til Clutchen sånn at kniven skulle begynne og gå og der gikk vaier,n heden ☹️☹️

IMG_20240508_175737_257.jpg

IMG_20240508_175319_065.jpg

Så kjipt ☹️ Men du klarer å ordne det, du fikser jo alt 😃👍 Men skjønner at sånt er drittirriterende, jeg hadde nok banna stygt selv 😬 Håper det får ordnet seg fort og at du og Tuss får en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (21 minutter siden):

Så kjipt ☹️ Men du klarer å ordne det, du fikser jo alt 😃👍 Men skjønner at sånt er drittirriterende, jeg hadde nok banna stygt selv 😬 Håper det får ordnet seg fort og at du og Tuss får en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰

Ja det var noe drit ☹️ må reise til Eiker Hagemaskinservice og kjøpe den der sånn de hadde ikke på mitt Lokalsted så Ariens Norge AS hadde en men det var 14 Dagers leveringstid og vi skal jo ha klipt plenen til 17 Mai ? Eiker hadde visst stort delelager så 395,- ink mva ja tusen takk håper dere får en fin kveld også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🐺🐺🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Men for hver del man skifter så blir det til slutt ett nytt produkt blir noe mere snacks til den når man må kjøre helt til drammen

Ny Hondatennplugg (BPR5ES) Delenummer 98079-56846

Ny Knivclutchwire      Delenummer  54530-VF0-A51

Ny Drivreim Z-35        Delenummer   22431-VF0-E51  (Sikkert røten etter å ha sittet der i 25 år) :) 

       

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (49 minutter siden):

Ja det var noe drit ☹️ må reise til Eiker Hagemaskinservice og kjøpe den der sånn de hadde ikke på mitt Lokalsted så Ariens Norge AS hadde en men det var 14 Dagers leveringstid og vi skal jo ha klipt plenen til 17 Mai ? Eiker hadde visst stort delelager så 395,- ink mva ja tusen takk håper dere får en fin kveld også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🐺🐺🥰🥰

Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 Ja da må du dra dit og handle og se om du får reparert det i morgen og klippe gresset på fredag. I morgen er det ikke lov å bråke med gressklipper, pga helligdagsfred 😉

Maskinfører skrev (21 minutter siden):

Men for hver del man skifter så blir det til slutt ett nytt produkt blir noe mere snacks til den når man må kjøre helt til drammen

Ny Hondatennplugg (BPR5ES) Delenummer 98079-56846

Ny Knivclutchwire      Delenummer  54530-VF0-A51

Ny Drivreim Z-35        Delenummer   22431-VF0-E51  (Sikkert røten etter å ha sittet der i 25 år) :) 

Ja det høres jo bra ut det 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 Hvordan er rotorbladet? Trenger det å slipes? Husk å slipe så det ikke blir slingring på det... 😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 time siden):

Ja det var noe drit ☹️ må reise til Eiker Hagemaskinservice og kjøpe den der sånn de hadde ikke på mitt Lokalsted så Ariens Norge AS hadde en men det var 14 Dagers leveringstid og vi skal jo ha klipt plenen til 17 Mai ? Eiker hadde visst stort delelager så 395,- ink mva ja tusen takk håper dere får en fin kveld også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🐺🐺🥰🥰

 

MR SPEED skrev (1 minutt siden):

@Maskinfører lykke til dritt sånn skjære da surt 

 

Trippelure skrev (9 minutter siden):

Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 Ja da må du dra dit og handle og se om du får reparert det i morgen og klippe gresset på fredag. I morgen er det ikke lov å bråke med gressklipper, pga helligdagsfred 😉

Ja det høres jo bra ut det 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 Hvordan er rotorbladet? Trenger det å slipes? Husk å slipe så det ikke blir slingring på det... 😃

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finonsdagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og Alfred har en finonsdagskveld.♥️♥️

Tusen❤️takk 😊 Vi er slappe og trøtte men koser oss, og håper at  dere også koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har en finonsdagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere koser dere.♥️♥️

Det er koselig å høre at dere koser dere, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰

Endret av Trippelure
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️

Jeg tenker mye på venner, men Alfred tar mye av tiden da 🤣🤣🤣💚💚🐶🥰 Men han er jo på mange måter en venn han også 😁😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 Ja da må du dra dit og handle og se om du får reparert det i morgen og klippe gresset på fredag. I morgen er det ikke lov å bråke med gressklipper, pga helligdagsfred 😉

Ja det høres jo bra ut det 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 Hvordan er rotorbladet? Trenger det å slipes? Husk å slipe så det ikke blir slingring på det... 😃

Bare koselig 😀 ❤️ får ikke ordnet før til uka for må ha en annen del også om ikke ankommer før da 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶 ja slipa det i fjol 😀😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...