Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Oxalidaceaee skrev (16 minutter siden):

Oi oi oi altså...

Skal si du har mye på tapetet!!!!

Lurer på om du noen gang blir ferdig jeg 😂😂😂😂

Ikke slitt deg ut ELSKING søta :tease::cry: i skriving da :tease:

Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden):

🫣🫣🫣🫣

Husk mye er tull er ikke noe vont men da jeg skriver da 

ikke ta det ikke ille opp plz er ikke slem gutt 👎😍

Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden):

Aldri? 

Jo er en filmer avatar finne filmer da

Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden):

 

 

Der var du Elskingen hvis tuller litt exe da liker person veldig god er ikke vont ikke bli lei deg da plz

Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden):

😘😘❤️❤️

Logger snart av spille nå 👍

Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden):

 

Deg i et nøtteskall altså 😂😂😂😂

Satt på meg vr head settet da…. Jeg dro ut vr kabelen…. skulle ta bilde da til deg da etter… På satt i vr kabelen i satt slo jeg på ps5 psvr2 ….men svart skjerm da hm Trude vr brillen head sett var ødelagt…… kan jo ikke være det da så for sikting jeg er da med de tinga jeg har …..exe PlayStation 1 er den første konsollen spillemaskiner kom ut 3 des år 1993den virker ennå 110% da…..til bake til psvr 2 da grunnen det var svart ikke så noe er var beskyttelse til linsene da er mørk linser er hva jeg ser ting exe som kikkert da å psvr2 er

playstation virtual 2 da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Lookin' good 😎👍 Håper du og Tuss kosær dere på torsdagskvelden 🍀☘️😊😻🐶🥰

Ja ble bra det 😀 jada jeg og Tuss koser oss 😀 vi savner Frida 😭😭💔💔😻😻 du og Alfred da ? 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja ble bra det 😀 jada jeg og Tuss koser oss 😀 vi savner Frida 😭😭💔💔😻😻 du og Alfred da ? 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰

Det er koselig å høre, og jeg skjønner at dere samtidig savner Frida 💔😿 Vi kosær vårs 😄👍 Alfred har fått et stort margbein i dag og to ganske lange turer, så han koser seg, bortsett fra at han er litt furt for at han ikke får smake på brusen min 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (6 timer siden):

Kjeltring pakk noen var stjålet mamma og pappas stein 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Drittsekker, tenk å stjele en gravstein :mad: håper den kommer til rette igjen ❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (9 minutter siden):

Det er koselig å høre, og jeg skjønner at dere samtidig savner Frida 💔😿 Vi kosær vårs 😄👍 Alfred har fått et stort margbein i dag og to ganske lange turer, så han koser seg, bortsett fra at han er litt furt for at han ikke får smake på brusen min 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰

Ja det er det ja vi savner henne 💔😿det er bra 😀👍 ja men da er han nok fornøyd 🐶🐶 hehe han vil ha brus ja 😂😂😂😂😻😻🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Drittsekker, tenk å stjele en gravstein :mad: håper den kommer til rette igjen ❤️ 

Ja helt enig i dette @Maskinfører, sånne folk kan brenne en viss plass. Hva faan skal de med en gravstein liksom??! 🤬

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja det er det ja vi savner henne 💔😿det er bra 😀👍 ja men da er han nok fornøyd 🐶🐶 hehe han vil ha brus ja 😂😂😂😂😻😻🐶🐶🥰🥰

Ja nå er han utslitt og sover 😁 Alt jeg spiser og drikker er spennende, og han får smake på mye rart. Men han er flink til å ikke tigge og går og legger seg når jeg ber han om det. Men det kommer ofte en sånn misfornøyd hmmmuuummm-lyd fra han når han ikke får det som han vil 🤣🤣🤣🐶🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja helt enig i dette @Maskinfører, sånne folk kan brenne en viss plass. Hva faan skal de med en gravstein liksom??! 🤬

Ja nå er han utslitt og sover 😁 Alt jeg spiser og drikker er spennende, og han får smake på mye rart. Men han er flink til å ikke tigge og går og legger seg når jeg ber han om det. Men det kommer ofte en sånn misfornøyd hmmmuuummm-lyd fra han når han ikke får det som han vil 🤣🤣🤣🐶🥰

Ja nei aner ikke hva de skal med den ☹️ han sover ja 🐶🐶 det er bra at han drikker og får smake og og ikke tigger ja men de lydene er morsomme 😂😂😂🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja nei aner ikke hva de skal med den ☹️ han sover ja 🐶🐶 det er bra at han drikker og får smake og og ikke tigger ja men de lydene er morsomme 😂😂😂🐶🐶🥰🥰

Han er jo halvt husky, og de er veldig kjent for å prate og lage masse rare lyder. Heldigvis driver han ikke å uler 😅🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (18 minutter siden):

Helt forferdelig at noen har stjålet gravsteinen @Maskinfører😭😳😡 forferdelig ting å gjøre😡

Folk begynner visst å bli helt tullete. Akkurat samme har skjedd her i området også, sto i avisen. Og de fant til slutt gjerningspersonen som hadde samlet steiner og kors han hadde stjålet, og satte de rundt utenfor huset sitt. Alt noen kan få seg til må være en slags sykdom 🥺 Synd at det skjedde @Maskinfører håper den kommer til rette igjen. Lykke til 🥺

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (7 timer siden):

Kjeltring pakk noen var stjålet mamma og pappas stein 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

IMG_20240418_115159_551.jpg

Cassidy Tvillingene synes at det er utrolig frekt respektløst og slemt.☹️☹️👎👎

 

Maskinfører skrev (7 timer siden):

♥️♥️

♥️♥️

 

Oxalidaceaee skrev (11 timer siden):

Ja jeg sender ikke opp fyrverkeri selv, for jeg syns også det kan være skummelt...

Det er veldig veldig fint å se på 🥳🥳🥳.

Så det gjør jeg gjerne 😂😂😂.

Her jeg bor så er vi så heldige og ha en egen sertifisert pyrotekniker 🏆.

Så det er veldig gøy når han lager show for alle i bygda.

Så spleises det på heller.

Så har vi samlet oss i bunnen av slalombakken, så har han skutt opp fyrverkeri på toppen av slalombakken 🏆.

Så da er jeg ikke redd 🏆.

Så lenge jeg har stjerneskudd så er jeg veldig fornøyd .

♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Har ikke smaket en dråpe alkohol siden før jul. hoi må være rekord 👍 Men nå begynner tørsten å melde seg for alvor. Var en stressende dag, ja hele uka har vært mye stress. Og nå skriker det etter en øll og to til å roe meg med.🙄 Biter tennene sammen, vil holde meg et år. men spørs om det går det ja. 🙄

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...